4.10.2011

Hamepäivä

Hellou!

Tässäpä on kuva mun mustista nilkkureista! Niissä on kahdeksan sentin korko ja oikeesti raaakastan niitä! ♥ Ja ne oli vielä aika halvat, joten olihan ne pakko tilata hooetämmän nettikaupasta! Oon käyttänyt niitä jo tosi paljon. Joo, onhan noi tommoset yhden syksyn kengät, mutta ainakin tulevat olemaan hintansa väärti.

No, tässä alempaa sitten lisää kuvia tästä päivästä... 

Korolliset mustat nilkkurit: H&M

Tummansininen pitkähihainen: H&M
Farkkuhame: H&M
Vyö: H&M
Koru: H&M

Joo, taas tämmönen H&M-asu! Toi hame on oikeesti tosi vanha, ihme että mahtuu mulle vielä. Tajusin aamulla, ettei mulla ole käytettäviä hameita oikeastaan kuin toi ja yksi toinen. Täytyy katsella perjantaina Hulluilta päiviltä, jos vaikka löytyisi joku uusi kiva hame!

Ja kauniit jalkani... heheh

Mustat sukkikset: Prisma

Hahaa, noi Prisman sukkikset oikeesti on vaan tosi mukavat ja pehmeät jalassa! Ja halvat. Sukkikset kun menee niin usein rikki... Omistan tommosia mustia sukkiksia oikeesti varmaan neljät! No, nekin on semmoiset perusasiat vaatekaapissa.

Tässä kuva meidän naapuripihalla olevasta vaahterasta... ihania nää syksyn värit :)


Tänään mä en varmaan tee oikeastaan mitään. Jakso vaihtuu tän viikon torstaina koulussa, joten loppukokeetkin alkaa olla ohi eikä tarvitse niihinkään lukea (vihdoin!). Ensi jaksossa mulla alkaa ranska, jes! Tosin muita valinnaisaineita ei ole, joten lukkari on aika raskas. Tiistaisin kahdeksasta neljään pelkkiä lukuaineita - dislike!

Au revoir!

8 kommenttia

  1. Ihania vaatteita ♥ Ja varsinki noi kengät... Mun tänhetkinen unelma on nilkkurit :D
    Mulki oli tollanen samanlainen päivä kuin sulla ekassa jaksossa, mutta tänään jakso vaihtu ja paaljon rennompaa (: Onneks.

    VastaaPoista
  2. Elanor:
    Kiitos :) Nilkkureita saa lähes joka kenkäkaupasta, mutta kannattaa tsekata esim. Andiamo, DinSko ja K-kenkä. Löydät aika varmasti jo noista itsellesi sopivat ja semmoiset mistä tykkäät! Onnea etsintään!

    VastaaPoista
  3. heippa tää sun blogi on kiva (: mut mä annoin sulle blogihaasteen: http://iinaannika.blogspot.com/2011/10/haaste.html

    VastaaPoista
  4. iina:
    Kiitos :) Uulalaa, katotaan jaksanko tehdä...

    VastaaPoista
  5. Kiitos (: Yritän löytää jotkut kivat ; )
    Oho, älysin vasta nyt, että noi sun nilkkuris on mustat, aattelin niitä tummansinisiksi : D Kuva taitaa vääristää vähän..?

    VastaaPoista
  6. Elanor:
    Mustat ne joo on, mutta kuva tosiaan taitaa haalistaa väriä... :)

    VastaaPoista
  7. hei aaaivan ihana toi unisieppari-koru ! :--) ja muutenki kiva blogi, alan kyllä seurailemaan <:

    VastaaPoista
  8. Camilla:
    Kiitos, niin on! Voi kiva kuulla, mäkin oon seuraillut sun blogia jo pitkän aikaa... :)

    VastaaPoista

Piristä mun päivää :-)