20.10.2011

Hullu sää

Moro!

Pakko munkin on tästä mainita, vaikka Facebookista sai varmaan jokainen tietoonsa millainen sää oli eilen yöllä (ja varmaan jokainen kuulikin!). Huhhuh, mikä ilma! Ihan pelästyin kun välillä salamoi jotain 10 sek. putkeen ja tuuli piiskasi pisaroita ikkunaan kunnon pommituksella. En ole tommosta ilmaa pitkään aikaan nähnyt!

Tänään koulussa molemmat sanikset (tai no toinen oli verbikoe, mutten viitsi takertua pikkuseikkoihin) meni tänään hyvin :) Tajusin just että toi ranska on oikeesti aika vaikeeta. Ne kirjoitetaan ihan eri tavalla kuin lausutaan! Kaunis kieli, ei siinä mitään, ja hyvähän se on osata kieliä...

Tänään mulla oli päällä tämmönen asukokonaisuus :)

Ruutupaita: H&M
Farkut: H&M
Toppi alla: Pieces
Ruskea punosvyö: H&M
Unisieppari-koru: H&M

Hmm, jotkut H&M'n vaatteista on vaan niin kivoja ja yksinkertaisia. Ei ne mun mielestä ole tylsiä ja semmoisia mitä kaikilla olisi... En kyllä kuitenkaan osaisi sanoa yhtä vallitsevaa merkkiä mun vaatekaapista - sieltä nimittäin löytyy vähän joka sorttia!

Tänään olin koulun jälkeen Venlan kanssa. Eipä oikeastaan mitään ihmeenpää tehty, luettiin uusinta Demiä ja Miss Mixiä, jotka tulivat eilen ja tänään, ja datailtiin. Tylsää, kun ne lehdet tulee ihan samoihin aikoihin! No, huomenna on sitten perjantai, jes, tääkin viikko mennyt tosi nopeesti.

Nothing else today - heihei!

2 kommenttia

Piristä mun päivää :-)