19.10.2011

Syksyn värit

Terve!

Eilen illalla katselin kaksi Jälkiä jättämättä -osaa. Vain kaksi osaa vielä jäljellä ja sitten oon ajan tasalla, heheh! Ihan hyvältä toi vaikuttaa, ainakin tossa toisessa jaksossa oli aika yllättävä loppu... Jokatapauksessa mä en voi koskaan lopettaa kesken mitään tv-sarjaa, jos aloitan. En vaan pysty! :D Eri asia on tietenkin jos unohtaa monta osaa, niin sitten ei jaksa tulla mukaan jostain puolesta välistä (yleinen ongelma mulla)...

Tässä muuten tän päivän asuni.

Pitsikuvioinen toppi: One Way, Zoey m.
Revityt farkut: Only
Musta neule: Vero Moda


Tänään saatiin ekan jakson todistukset, hihhei! Ja koska nää vaikuttaakin jo päättötodistukseen, niin tietty olin iloinen kun tuli tosi hyvät numerot :)

Koulua oli tänään vaan yhdeksästä yhteen, jes, sillä eilen oli kahdeksan tunnin päivä... Valitsin kirjan (piti ottaa dekkari), mitä alan lukemaan äikän tekstiä varten, joten sitä voisi tänään hieman aloittaa, vaikka perjantaina on lukutunti. Mielipidekirjoitukseenkin voisi keksiä jonkun aiheen jo etukäteen...

Ihana sää tuolla ulkona, aurinko paistaa ja kaikki syksyn värit oikein heijastuu noista puista... :)

Valkoinen tuubihuivi: Seppälä
Ruskea nahkatakki: Only

Huomenna on ranskan ja ruotsin sanikset, joten niihin pitäisi lukea. En tykkää, kun on kaksi sanista samana päivänä... tää on muuten ranskan eka sanakoe, ougaaad!

Nyt menen syömään äidin tekemää risottoa, omnom... ♥ byebye

4 kommenttia

  1. Kiva blogi sulla! oot tosi nätti :)
    Huomasin tässä vaan, että eikö sulla ollu ennen ton "tykkään!" jutun lisäks "en tykkää" tms. mut nyt sitä ei oo? ku se oli täs viel aamulla :-D mut en kysy siks, että haluaisin painaa sitä, mut mietin vaan :-)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi:
    Voi kiitos :)
    Hyvä huomio, oon näköjään vahingossa jotain säätänyt tällä ja se on hävinnyt. Nyt on taas paikallaan! Hehe, joo, se nyt vaan on tossa vaikkei sitä kukaan painaisikaan. Pakko olla jokin vastavaihtoehto tolle "tykkään!"-toiminnolle ;)

    VastaaPoista
  3. onnee saniksiin ;) minkä kirjan valitsit? kiinnostaa vaan, ku oon ite niin lukutoukka... :D

    VastaaPoista
  4. Elanor:
    Kiitos kiitos ;) No en ole vielä varma tosta valinnasta, mutta otin Leena Lehtolaisen Kuparisydämen. Äiti suositteli, mutten tiedä onko se oikein mun tyylinen kirja... alotan sitä huomenna ja jos se alkaa kiinnostaa, niin otan sen, ja jos ei niin luultavasti vaihdan. Liian tylsät kirjat ei ole mun makuun... :) Katsotaan nyt.

    VastaaPoista

Piristä mun päivää :-)