28.10.2011

Phantom of the opera

Moii!

Eilen illalla olin äidin kanssa keskustassa katsomassa Phantom of the operan 25-vuotisjuhlanäytöksen elokuvissa. Se oli vaan edellispäivänä ja eilen mahdollisuuksissa katsoa, joka on musta vähän outoa... No, olihan se siis pakko mennä katsomaan! Siinä oli enkuksi puhe ja tekstitykset (koska lauluissa ei välttämättä saisi selvää), suomea ei siis lainkaan. Ja kaiken lisäksi: vaikka se oli elokuva, se oli kuvattu Lontoon teatterissa suorana. Eli tuntui ihan kuin olisi teatterissa :)

Pakko sanoa, mutta se oli ihan mahtava. Ja ne laulut, oikeesti, rakastuin niihin! Miten joku voi osaa laulaa noin korkealta ja hyvin... ihan uskomatonta. Ihan parhaita teatteriesityksiä, mitä oon nähnyt. Ja ymmärsinkin tosi hyvin, vaikka jotkut sanat meni ihan ohi korvien, mutta se ei haitannut mitään! Jos se menisi vielä tänään, suosittelisin jokaisen menevän katsomaan sen.
Oikeesti, aion vielä joskus mennä katsomaan ton livenä teatterissa! ♥

Tässä ensin eilisen asu, koska en ehtinyt enää illalla postata, kun tulin niin myöhään kotiin. Ja sen alla tän päiväinen.

Valkoinen toppi alla: H&M
Valkoinen 3/4-hihainen paita: Gina Tricot
Farkut: H&M
Vyö: H&M
Koru: H&M

Valkoinen toppi alla: H&M
Revityt farkut: Pieces
Kuviollinen t-paita: Ahvenanmaalta


Tänään koulussa mulla oli jo heti aamusta hirveä kurkkukipu. Ja mun ilokseni sain päivän mittaan päänsäryn ja mahakivun + olin ihan viluissani koko ajan. Äikän lukutunnilla (yllä kuva dekkarista, jota luen) kietouduin mun valkoiseen villatuubikaulaliinaan - olin niin kylmissäni! Purin hammasta ja jaksoin kuitenkin koko päivän koulussa. Kotona äiti teki mulle lämmintä teetä ja se auttoi heti tohon kurkkukipuun ja antoi särkylääkkeen. Nyt on siis jo paljon parempi olo :)


Pakko mun on linkittää tää ihan mahtava biisi tähän tosta Phantom of the operasta. Noi ei ole ne samat näyttelijät, mitkä oli siinä nykyisessä, mutta voin sanoa että niiden nykyisten äänet oli vieläkin paremmat. Kuuntele ja rakastu! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristä mun päivää :-)