3.10.2011

Sataa sataa ropisee, pili pili pom

Heii!

Tänään on siis satanut koko ajan (oi vitsi mitä kuvia oisin saanut ulkona, jos vaan olisi tullut mieleen!) ja illalla olisi vielä luvassa harkat. Jes, ihana sää! Tässä kuvia tän päivän asusta + koulukuva, jonka äiti mulle skannasi tänään.

Tää raitapaita on niin ihana, tykkään kovasti! Ostin sen Floridasta Guessin alesta viime joululomalla. Siinä on tommoset hyvät värit, mitkä sopii oikeestaan joka asuun. Ja noi on kivat käärittävät 3/4-hihat! Pakko sanoa, mutta raitapaita on AINA hyvä ostos... :)

Raitapaita: Guess
Valkoinen toppi: H&M
Revityt farkut: Only

Ja viimeisenä (ja vähäisimpänä!) tän vuoden koulukuvani. Jep, se kuvaaja otti ton silleen, että mä oon selkeästi oikeassa reunassa enkä keskellä. No, hälläväliä!


Paina kuvasta niin tulee tarkempi.

Illalla (toivottavasti!) harkkojen jälkeen mua odottaa lämmin sauna ja englannin sanakokeeseen lukemista.

Ja hei ihmiset, rohkeesti vaan kommentoimaan näitä mun postauksia, kerron mielelläni lisää jostain asiasta jos haluatte (esim. vaatteista tms.) :)

Baibai.

2 kommenttia

  1. Iihana koulukuva sulla! Ja musta toi, ettet oo siinä ihan keskellä, on vaan jotenki kiva ja tuo ehkä vähän rennomman ja epävirallisemman vaikutelman :DD Meil ainakin on ihan tylsät kuvat...

    VastaaPoista
  2. Elanor:
    Hehe, kiitos! Ehkei ihan paras kuva musta, mutta ihan ok :)

    VastaaPoista

Piristä mun päivää :-)