21.10.2011

Turha vierailu

Heips!

Koulu loppui jo yhdeltä, joten minä ja pari kaveriani päätettin piipahtaa ala-asteella (tarkoituksena oli käydä moikkaamassa vanhoja opettajia), mutta suureksi harmiksi sieltä oli jo kaikki lähteneet paitsi iltapäiväkerholaiset. Täytyi siis jättää vierailu toiseen kertaan, sillä olisi ollut kiva nähdä useampaakin, esimerkiksi englannin opea ja ihan oma silloinen luokanopekin...


No, T.G.I Friday, eli viikonloppuhan se nyt on edessä! Omaksi harmikseni mulla ei ole mitään omia suunnitelmia, sillä tänään illalla tulee vieraita kylään ja huomenna mennään Turun lähelle kummeille ja sunnuntaina sieltä mummulle ja papalle. Aattelin myös aloittaa hieman äikän mielipidetekstiä joku päivä, koska se pitäisi saada maanantaina yhdessä tunnissa valmiiksi (en ikinä pystyisi siihen!)... aihekin on valmiina :) Mä vaan oikeesti tarviin aikaa tommosen suunnitteluun ja kirjoittamiseen.

Jotenkin aamuisin tää valaistus ei yleensä ole kovin hyvä, joten en tiedä noista kuvista... Luonnonvalo olisi kaikkein paras, mutta se ei paljon auta kun puoli kasin aikoihin on vielä aika pimeetä! :(

Tummansininen 3/4-pitkähihainen: H&M
Pöllökaulakoru: Barcelonasta (mä rakastuin tähän ♥)
Revityt farkut: Only
Valkoinen toppi alla: H&M

Hei te voitte muuten laittaa tähän kommentoimalla postausehdotuksia, jos sellaisia erikoispostauksia siis haluatte :) Ainakin meikkipostauksen lupasin jossain vaiheessa tehdä. Toteutan parhaimmat!

Ja nyt lukemaan Demiä!

2 kommenttia

  1. pauliina ! en tienny et sul on blogi :D
    mun voit seurailla http://whenthatfalls.blogspot.com

    - sofia

    VastaaPoista
  2. sofia:
    Hei moi, en mäkään tiennyt et sulla on! ;) Jee, ryhdyn heti lukijaksi!

    VastaaPoista

Piristä mun päivää :-)