17.11.2011

H&M-paketti

Moiks!

Tänään tuli mun H&M:n paketti postissa! Mukana oli tilaamani supersöpö rusettitoppi, raidallinen pitkähihainen ja perusfarkut. Ne oli hieman liian pitkät, mutta kun taitoin ne sopiviksi niin niistä tuli tosi kivat! :)

Toppi: Zoey m.

Väriviikon mukaan tänään oli värinä musta, joten pukeuduin siihen yltäpäältä! Huomenna luvassa olisi pinkki, katsotaan nyt löytyykö multa edes mitään niin pirtsakkaa ja tyttömäistä...

Hei miettikää, viime vuonna oli tähän aikaan jo pysyvä lumi maassa! Ja puolentoista viikon päästä on ensimmäinen adventti... Härreguuud. Toivottavasti tämmöisiä ilmoja jatkuisi vielä pitkään ja lumet voisi tulla vasta juuri joulun aikaan. Ja silloinkin ei mitään superextrakinoksia, koska tämmöisiä talvia, mitä on kahtena vuonna nyt ollut, niin en tule kestämään. Toisin sanoen mä vihaan talvea ja kylmää.

Luulen muuten ettei mulla tule kauhean mielenkiintoisia postauksia lähipäivinä, koska mulla on sen verran kokeita ensi viikolla. Huomenna kuitenkin meen katsomaan Twilightin elokuviin (se on jäänyt tavaksi mun kaverin kanssa, vaikkei enää faneja ollakaan) ja lauantaina olisi kai luvassa harkkamatsi futiksessa.

Tämmöistä siis tänään, tsauu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristä mun päivää :-)