16.11.2011

Hauska t-paita -päivä

Heipsu!

Eilen illalla värjättiin taas mun hiukset samalla värillä kuin aina, eri merkki nyt vaan oli kyseessä. Se oli joku uusi vaahtoversio... en mä paljon mitään eroa mun hiuksissa huomaa, mutta pääasia että pieni juurikasvu häippäsi pois. En varmaan ole kertonut, mutta mä oon omistanut suunnilleen kaikki perusvärit hiuksissa... ihan blondista punaiseen ja ruskeaan sekä siitä vielä lähes mustaan. Tämmönen suklaanruskea on kyllä mun väri ja tän aion pitää :)

Tällä viikolla meillä on ollut koulussa sellainen väriviikko. Se on ihan jees, paitsi että olen kahtena edellisenä päivänä unohtanut sen kokonaan... Tänään kuitenkin muistin laittaa oikean vaatteen ylle (aiheena oli hauskat t-paidat!). Alla siis omasta paidastani kuva... osuva teksti, eikö vain?
Paita on MicMacista.


Tänään mulla on taas futisjoukkueeni jumppa. Ja älkää luulko että jumppa olisi helppoa, sillä voin sanoa, että ne venyttelyt ja lihaskunnot mitä me tehdään - se on tosi raskasta! Ihme kyllä viime kerralla mulle ei edes tullut paikat kipeeksi seuraavana päivänä, vaikka paikanpäällä todellakin tuntui siltä.

Tänään tuli muuten se mun Miu Miun laukku! Äiti vei sen heti alakertaan piiloon joulupakettien luo, sillä en halunnut nähdä sitä livenä. Haluan nähdä sen vasta jouluna niin upeana ja ihanana kuin se onkin! ♥

Kommentoikaa muuten hyviä postausehdotuksia tähän, lupaan toteuttaa parhaat! :) 
Kivaa keskiviikkoa! xoxo

8 kommenttia

  1. voisitko ehkäpä tehä jonkun meikki jutun? (: ja muuten tuoksuuko toi väri hyvälle? :D en tiiä mistä moine kysymys mieleeni pälkähti mutta joo! varmaa ihana se laukkuki! oon kade..

    VastaaPoista
  2. linda:
    Kiitos vinkistä, laitan muistiin! :)
    Musta kaikki hiusvärit tuoksuu aina ihan samalle, ei kovin miellyttävä haju. Semmoinen vahva ja pistävä. Eli ihan normaalille ;)
    Heheh, niinpä... älä oleee! :(

    VastaaPoista
  3. Tosiaan meikki-juttu ois kiva ja ehkä myös joku hius-juttu ! :)
    Toi vika kuva on tosi hieno !


    http://kevytlevitettjareiluukauppaa.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. essuzka:
    Kivoja ehdotuksia! Kiitos :)

    VastaaPoista
  5. hei onko toi mousse hiusväri hyvää??

    VastaaPoista
  6. Isse:
    No musta se oli ihan hyvä :) Ei nyt mikään ihmeellinen, mutta hyvää värjäysjälkeä siitä ainakin tulee.

    VastaaPoista
  7. aa okei :) oon ollu kiinnostunu tosta ideasta että se on moussee :d mut samalla vähä skeptinen... kivan lämminhenkinen blogi muuten sulla :)))

    VastaaPoista

Piristä mun päivää :-)