14.11.2011

Koulu-uintia

Moikka!

Eilen isänpäivän kunniaksi mentiin perheen kesken Töölönrantaan syömään. Oli aika hieno paikka, pakko myöntää. No, kaikki kolme ruokalajia tuli syötyä, mutta jälkkäri oli ehdottomasti parhain (tämmöinen herkkusuu kun olen ♥)! Illalla oli futiksessa perinteinen isät vs tytöt -peli, mutta lopputuloksen nyt arvaa... isäthän pelasivat ihan täysillä, totta kai! ;)

Tänään oli koulussa uintia, hyihyi. Onneksi (miten mä voin sanoa tähän onneksi???) tosi moni lintsasi tai muuten vaan teki jonkun syyn poissaoloon, joten meitä oli vajaa kymmenen paikalla. Ja kaiken lisäksi ei ehditty kouluun tultuamme edes syömään, kun seuraava tunti jo alkoi. Olin siis ihan murinamaha koko päivän :(

Alla on sitten kuva mun vakiokoruista. Pidän aina mun kahta nominationia ja Floridasta ostettua P-korua. Pidän niistä kovasti :)

Valkoinen paita: Esprit
Farkut: H&M
Vyö: H&M
Ruskea norsukaulakoru oikeanpuolimmaisessa kuvassa:
Norsu Thaimaasta saatu lahjaksi, nahkaketju jostain muusta korusta.
Nappikorvikset: En nyt ole varma, mutta taitaa olla Seppälästä...


Laitettiin viikonloppuna ulos parvekkeelle ja kartiokuusiin jouluvalot (kuvassa vain parveke). On jo niin pimeää, joten pakkohan sitä on jo jotain valoa saada. Esimerkiksi kun aloin tätä postausta kirjoittamaan niin oli vielä valoisaa, mutta nyt julkaisuvaiheessa on jo ihan pimeää!

Eipä mulla muuta, nyt taas arkaa arkiviikko. Luin ruotsin ja ranskan sanakokeisiin ja neuloin viikonloppuna aloittamaani pipoa. Saatiin myös kaulahuivi, tai no nyt tuubihuivi ja muhkea sellainen, valmiiksi eilen! Jossain postauksessa siitäkin kuva tekovaiheessa... Pipostakin lupaan ottaa kuvan sitten kun se on valmis.

Moimoi ja kivaa maanantaita!

2 kommenttia

Piristä mun päivää :-)