4.11.2011

Puhuminen kielletty

Heips!

Kaksi viimeistä päivää on ollut koulussa yhtä tuskaa: multa ei lähtenyt eilen mitään ääntä kurkusta eli ääni siis täysin lähtenyt. Tänään on onneksi jo parempi. Mutta hei, tosi kiva viitata (kyllä vain, mä unohdan koulussa aina mun äänen ja automaattisesti viittaan ja tajuan sitten vasta ettei musta lähdekään normaalia ääntä...!) ja vastata sitten sellasella ihanalla rääkäisyllä tai vinkaisulla ettei edes opettaja saa selvää! Ei ole ollenkaan kivaa :(

Tänään oli koulussa äikän koe, meni mun mielestä hyvin tai siis oon yleensäkin hyvä äikässä. Maanantaina luvassa kemian koe ja tiistaina ruotsin koe, joten niihin pitäisi alkaa lukemaan viikonloppuna... Ääh, ei jaksa. No, tänään tulee mummu ja pappa meille harkkojeni jälkeen ja huomenna mä meen illalla mun kaverille halloweenjuhliin ja yöksi. Keksin eilen jo asun sinne, hihhei! ;) Mä tosiaan vietän halloweenia vasta nyt...

Tässä tän päivän asu.

Paris-paita: Stockmann
Pitsihousut: KappAhl
Lila toppi alla: Pieces
Sukat: H&M
Huppari: Svea


Ja noi mynthonit ei sitten auta yhtään, jos on ääni lähtenyt. Ihan tiedoksi vaan!

Vaihdettiin tänään puhtaat lakanat sänkyihin, niin pakko oli ottaa niistä kuva kun ne näyttää niin siisteiltä ja puhtailta... ;) Yllä kuva, heheh...


Eilen tilasin muuten pari juttua hooetämmältä! Toivottavasti ne tulee pian. Mulla on kauhea shoppailuhinku oikeesti...!

Illalla syödään halloweenmunkit mummun ja papan kanssa, niistä nyt ei ole kuvaa, mutta niissä on oranssi kuorrutus. Varmasti ovat hyviä ;) No, ensin on kuitenkin harkat, vaikka yleensä mulla ei ole perjataisin harkkoja. Tää nyt on poikkeus.

Moimoi ja kivaa viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristä mun päivää :-)