1.12.2011

Joulukuu

Heipähei!

No nyt se on täällä.
Ensimmäinen päivä joulukuuta.
Kun avasin aamulla joulukalenterini, en voinut uskoa että nyt tosiaankin ollaan jo lähellä joulua. Ei lunta, ei pakkasta... olen kyllä todellakin sitä mieltä, että siitä voi nauttia ilman niitäkin :)


Mun suklaakalenterissa on supersöpöjä pikkupikkukonvehteja ja jokaista makua on kaksi. Viime vuonna mulla oli se iiiso Kinder-kalenteri, mutta tulin siihen tulokseen, että se on hieman liian iso... Millaiset joulukalenterit teillä on? :)

8 kommenttia

  1. oo kiva kalenteri sulla :o mulla on alepan kahen euron nallekalenteri!

    VastaaPoista
  2. iina:
    Hahah, eikös se sitten muka ole parempi? ;)

    VastaaPoista
  3. Tää on ihana blogi (:
    Ittelläni ei oo vielä kalenteria, mutta uskonpa että se sama suklaakalenteri niinkuin joka vuosi (:

    VastaaPoista
  4. Ronpe:
    Voi kiitos, ryhdy vaan lukijaksi jos kiinnostaa :)
    Okei, hyvä valinta ;)

    VastaaPoista
  5. pakko kai munkin hankkia vielä joulukalenteri! vaikka vähän myöhässä :) ihanaa joulun odotusta myös sulle! t. uusi lukija:)

    VastaaPoista
  6. Hauskat kalenterit! Mulla on fazer ja nalle puh. (jälkimmäisen ostin kun tuli ikävä sitä perus joulukalenterisuklaata;)

    VastaaPoista
  7. Marja:
    Niin on ;) Kivakiva!
    Toi sun kommentti tuli muuten neljä kertaa, niin poistin ne muut.

    VastaaPoista

Piristä mun päivää :-)