27.12.2011

Joululahjoja osa 1/3

No nyt on aika esitellä mun joululahjoja. Kaiken kaikkiaan pidin kaikista kovasti eikä niitä hyi, mitä mä tällä teen -lahjoja tullut ollenkaan (tai no ehkä yksi).
Ja kuten otsikko kertoo, näytän näistä kolme osaa. Niissä muissa osissa kerron kahdesta yksittäisestä lahjasta, joten tässä on hieman enemmän.

Eli tämmöisiä meikäläinen sai paketeista...

Raidallinen paita ja pikkulaukku: Monki | Rannekorut: Nomination | Tupsu-kaulakoru: ?

Elikkä kuvissa on raidallinen paita, punainen pikkulaukku, neljä nomination-palaa (korkokenkä, numero 16 sydämen sisällä ja kaksi numeroa, jotka eivät näy kuvassa) ja ruudullinen yöpuku nominationeiden alla sekä tommoinen hauska tupsu-kaulakoru.
Lisäksi sain rahaa, suklaata, pyyhkeitä, kaksi kalenteria, vaatteita, pussilakanasetin, kosmetiikkakamaa... ymsyms. ja tietenkin ne kaksi erityistä lahjaa, jotka esittelen seuraavissa postauksissa. Oon siis ilkeä enkä paljasta niitä etukäteen, hahaa! ;)

Oliko joku näistä lahjoista teidän mieleenne? :)

+ Herran jestas, jo tasan 70 lukijaa! Vau. Ootte ihania! ♥

23 kommenttia

  1. Kuin ihana laukku! ♥ Väri ei ehkä niin muo, mutta muuten aeeevan ihana. (;

    VastaaPoista
  2. elli:
    Eikös! ♥ Joo, mäkin oon vasta vastikään ihastunut punaiseen.

    VastaaPoista
  3. tosi kivoi lahjoi! tiiätkö mitä toi paidan teksti on suomeks? :)

    VastaaPoista
  4. Ida:
    Kiitos :) Joo, oikeestaan sen takia mä sen ostinkin. Aloitin ranskan lukemisen tänä vuonna, joten toi sanonta oli ollut meillä jo... Se on niin kuin "jotenkuten" tai "niin ja näin" :)

    VastaaPoista
  5. Love the print shirt!
    kisses

    http://annacoman.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. Anna C:
    Oh thank you sweetie :) I like it, too.

    VastaaPoista
  7. siisti blogi, jään seurailee! ja vau mitä lahjoja :)

    http://hetasftmblog.blogspot.com/ kiitos jos kurkkaat :)

    VastaaPoista
  8. hheta:
    Voi kiitos :) Hehee!
    Ja totta kai tsekkaan myös sun blogin.

    VastaaPoista
  9. kivoja lahjoja oot saanu! :-) lukijaks liityin!

    VastaaPoista
  10. miten mä voin liittyä lukijaksi, kun mulla on jo google-tili mutta en osaa siitä eteenpäin? :)

    VastaaPoista
  11. Veikkaisin että tupsu koru ois seppälästä:-)

    VastaaPoista
  12. sartsa:
    Kirjaudu ensin ainakin sisään sun tilille (blogger.com).
    Mene mun blogiin. Nääthän ton "Lukijat"-kohdan oikealla? Siinä ylhäällä on sinisellä pohjalla "Liity tähän sivustoon". Paina siitä niin avautuu ikkuna. Paina "Lue tätä blogia" ja sen jälkeen "Valmis". Sitten sun pitäisi olla lukija :) Jos ei onnistu, kysypä uudestaan.

    Riitta:
    Okei, kiitos tiedosta :)

    VastaaPoista
  13. ihana tuo paita ja laukku :)! ja kiva tää blogi muutenkin :)

    olis kiva jos kattoisit mun blogin :)
    http://miljakaisaa.blogspot.com/

    VastaaPoista
  14. tosi hyvälaatusii noi kuvat, onks järkkäri vai ihan pokkari?

    VastaaPoista
  15. Anonyymi:
    Voi kiitos, ihan Sonyn vaaleanpunaisella pokkarilla (DSC-W350) kuvailen :) Järkkäri olisi kyllä aika kiva.

    VastaaPoista
  16. en kyllä ihmettele sun lukija määrää on sen verran hyvä blogi :) ja jos mainostat jossain nii seki on osa syyta :D
    sit oli kyl pakko sanooo...
    VITSI OOTTE RIKKAITA!!!! noin :DD

    VastaaPoista
  17. Anonyymi:
    Voi kiitos, kiva kuulla :) En mä oikeastaan mainosta.
    Jaa, mitäs tähän vastaisi... :D :s

    VastaaPoista
  18. Kuinkapaljon sait rahaa + mitä kosmetiikkaa? :D Joo oon sulle kateellinen ku sait kaikkkee hienoo ;)

    VastaaPoista
  19. Anonyymi:
    Apua, en mä enää oikein muista... rahaa taisin saada hieman yli 400 euroa ja kosmetiikkaa ainakin huulirasvan.
    Hahaa, älä ole! :D

    VastaaPoista
  20. mitä ihmettä? :D vähänkö paljon! mo en kyll haluu puuttua teijjän rahankäyttöön, muttajoo, mun sisko ei ees saanu noin paljoo rippilahjaks :D te tosiaan ootte lievästi ottaen rikkaita. :D

    VastaaPoista
  21. Anonyymi:
    Siis ei se ole meidän rahankäyttöä, mä sain ne lahjaksi muilta :D

    VastaaPoista

Piristä mun päivää :-)