28.12.2011

Joululahjoja osa 2/3

Tadaa, kaksi superihanaa sisustuskoria ja pikkupussukoita hyllylleni!
Marraskuussa mulle tuli kauhea hinku siistiä mun huoneen hyllyjä. Ne olivat täynnä pikkusälää lastenleluista matkamuistoihin. Käytiin siis äipän kanssa pikkuisessa ja suloisessa Country White -sisustusliikkeessä marraskuussa (tässä postauksessa kerroin siitä) ja sieltä tuli ostettua nämä kaksi alla olevaa koria. Eikö olekin ihanat? Toi kolmonen jotenkin kruunaa koko korin.
Hinta kyllä raapaisi, mutta merkki onkin tunnettu ja hieno sekä tietysti hyvään käyttöönhän noi tuli, sillä tungin ne jo täyteen niitä pikkukamoja.

Korit: Rivièra Maison, Country White | Punaiset ja valkoiset pikkupussukat: H&M Home | Kalenteri: ?

Ja nyt hyllyni on noin siisti ja yksinkertainen! Korien lisäksi äiti oli ostanut mulle H&M Home'sta neljä pikkupussukkaa, jotka sopii täydellisesti mun huoneen väritykseen, sillä väreinä toimivat huoneessani punainen, valkoinen, puu ja tehostevärinä sininen. Hihii, tykkään kyllä kovasti :)

Kokokuvassa näkyvä kalenteri oli muuten myös mun yksi joululahja. Se on ihanan vanhanaikainen kalenteri ja kuvat ovat todella kauniita. Ja ihanintahan siinä on se, että saan katsella sitä kokonaisen vuoden, hihhei!

+ Vauvakuvakin sieltä näköjään pilkistää esiin... no sopii ainakin väreistään! :D

8 kommenttia

  1. Varmaa sä sait noin ihanii joululahjoja :) Oliksä toivonu noit kaikkii, vai saiksä ne yllätyksenä?

    VastaaPoista
  2. Rooosa:
    Hehee ;) No olin mä noista suurinta osaa toivonutkin, mutta jotkut tuli ihan yllätyksenä. Ei se mua kuitenkaan haittaa, vaikka tiesin aika monen. Päinvastoin, sillä parempi niin että sitten varmasti ainakin tykkään :)

    VastaaPoista
  3. kuinka paljon noi korit makso?? :)

    VastaaPoista
  4. Anonyymi:
    Taisi olla noin 50 euroa kappale... Mutta kuten jo sanoin: toi merkki on tosi hyvä ja noi tuli hyvään käyttöön :)

    VastaaPoista
  5. millainen kamera sulla on?

    VastaaPoista
  6. Anonyymi:
    Sonyn vaaleanpunainen pokkari (DSC-W350) :)

    VastaaPoista
  7. riviera maison on hyvä merkki mutta cuntry white on AIVAN täysin liioiteltu hintojensa takia!!!! suosittelen jos tykkäät tuollaisista sisustus jutuista niin vaikka huutonettiin tai jonnekin muualle :) meillä on/oli muutama tyyny ja yksi varjosetin contry whitesta mutta no se hajosi... :D
    ps. muuten hienot korit !

    VastaaPoista
  8. Anonyymi:
    No onhan se hieman, mutta ne sen tuotteet ovat yleensä hieman vanhempia ja käsin tehtyjä.
    Huuto.net on tosiaan ihan hyvä paikka, kiitos vinkistä mutta nyt mulla taitaa jo olla huoneessani kaikki kohdallaan :)
    Hassua, kyllä niiden pitäisi olla hyvälaatuisia. Ja ei mikään ikuisesti kestä, se nyt on selvä :)
    Kiitos!

    VastaaPoista

Piristä mun päivää :-)