16.1.2012

Kuulumisia

Nyt on hieman jäänyt kertomatta näitä mun omia tekemisiä ja kuulumisia, mutta ei se mitään. Aloitetaan vaikka lauantaista.

Lauantaina mulla ja viidellä kaverillani oli suunnitelmana tulla meille katsomaan Kauna ja Kauna 2. Ja suunnitelmien mukaanhan se menikin! Oli ihan loistoilta, kiitos kaikille pelokkaille mukana olleille!
Pikkunaposteltavaa meillä oli myös hieman. Tai piti olla hieman, mutta niitä sattuikin olemaan aika paljon. Aika hyvin ne silti taisi meidän suihimme mennä (voi olla, että leffa oli osasyyllinen tässä asiassa)!

En ole mitään muuta ihmeellistä oikeastaan tehnyt. Mainittaakoot nyt että epäonnenpäivänä ei sattunut mitään, koulussa oli liikassa curlingia (oli ihan sairaan hauskaa liukua jäällä niillä kengillä: toisessa on jarrupohja ja toinen ihan sileä. jep, voitte kuvitella mun tyylin), katselin Tuplamorsian-leffan, ihastuin 'haittaaks se?' -hahmolle Putouksessa, pelasin futispelissä sunnuntaina, kävin kävelyllä ja luin Kehtolaulu-kirjaa. Semmonen loppuviikko.

Ja mitäs tänään? No ainakin tuli hirveesti läksyä koulusta. Niistä selviydyttyäni söin äidin tekemiä mokkapaloja, ja no, sanottaisiinko että ne oli aivan ihania. Mä vaan oon niin perso makealle.

Villapaita: Monki | Farkut: H&M

Vikana vielä esittelen tän päivän asun. Aamulla mittari näytti lähes miinus kahtatoista astetta, joten pakkohan se oli laittaa päälle jotain villaista. Valitsin joululomalla ostamani Monkin neuleen, jonka esittelinkin jo tässä postauksessa. Ihanan lämmin ja pehmeä, tuitui! ♥

Huomenna menen kokeilemaan megazonea. Häviän niin totaalisesti, voin vaikka vannoa.

11 kommenttia

  1. no etpä hävinnykkää ;) tulit tokaks ! :D ihan sika hyvä (=

    VastaaPoista
  2. Tein "lemppariblogit"-postauksen ja laitoin siihen sun blogin ja muutaman sun ottaman kuvan, sopiihan se? :) Voin poistaa sun kuvat jos et halua niitä blogiini.

    VastaaPoista
  3. Roosa Liukko:
    No äläpä, ihan sairaan hyvä, siis oikeesti mitä ihmettä?! :D

    Rebekka:
    Voi kiitos, totta kai saat laittaa ne kuvat :)

    VastaaPoista
  4. voou ihana toi monkin neule :---)

    VastaaPoista
  5. Mä en ikin varmaa pystyis käyttää niin kallist laukkua, ku pelkäisin et sille tapahtuis jotain :D

    voiks sä kattoo ?
    www.taivaantuuliin.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. Paper birds:
    Siis puhutko mun Miu Miun laukusta? Pystyn toki, käyttöönhän se laukku on kuitenkin ostettu :)

    VastaaPoista
  7. Herran jestas mikä mokkapala! Haluan tuollaisen heti. :D

    VastaaPoista

Piristä mun päivää :-)