21.1.2012

Liikaa lunta

Ekaksi kerron nyt pikakelauksella mun tän viikon tapahtumia: ammuin megazonessa kuin hullu (joka kannatti, sillä olin ihan mahti!!), olin Venlan kanssa meillä, tein lumitöitä, luin koko Demin päivässä, katsoin Duudsonit tuli taloon -ohjelman, kirjoitin ruotsin ja äikän esseetä, tilasin hieman vaatteita H&M'ltä, katsoin leffan ja söin laskiaispullan. Huhhuh, siinä se oli. Pitää ottaa kyllä tavaksi kertoa näistä kuulumisista ajoissa, sillä monta päivää jälkikäteen näitä on hirmuisen ahdistavaa kirjoittaa... ;)

Ja siis mitä mun pitäis tehdä että saisin ton lumisateen loppumaan? Valitettavasti ainakaan sen potkiminen ei auta. No, musta paras tapa unohtaa toi kamala kylmä lumi on juoda kuumaa kaakaota (tai teetä, kunhan se on lämmintä) Akkaria lukien. Ja supersöpöllä mukilla juotuna, totta kai. Vai onko joku mun mukia vastaan? :D

Hei pliis, miks tota lunta pitää tulla koko ajan lisää...

9 kommenttia

  1. Aww supersöpö muki! <3 Mulla ei oo mitään lunta vastaan mut kunhan sitä ei sada sillon kun oon kävelemässä esim. koulusta... :D Elisiis en tykkää lumi_sateesta_

    VastaaPoista
  2. elli:
    Eikös olekin! ♥ Hehee, ymmärrän.

    VastaaPoista
  3. Mulla on samanlainen muki <3 :--)

    VastaaPoista
  4. Mulla on samanlainen muki muuten (paitsi että siin lukee mun nimi...) :)) joten ainaki musta se on aeevan ehaana <3

    VastaaPoista
  5. Anonyymi(t):
    Hehee, kiva kuulla ;)

    VastaaPoista
  6. Haha, kaikilla on samanlainen muki ku sulla ja valitettavasti mullakin on samanlainen muki mut vaan nimen kanssa. Mutta sitä ei ole käytetty enää pitkään aikaan. Söpö muki juu <3 ^^

    VastaaPoista
  7. Anonyymi:
    Hahaa, miks mä en ole tiennyt? :D Hupsista. Mutta joo, kiitti ;)

    VastaaPoista
  8. Söpö muki :)

    http://carpediemabovo.blogspot.com/

    VastaaPoista

Piristä mun päivää :-)