5.1.2012

Ostoksia

Ja mitäs mä sitten ostinkaan sieltä Tukholmasta?

Villapaita ja toppi: Monki

Iiiso Monkin liike ihastutti ja sieltä löysin nämä kaunokaiset. Supersöpö pehmeä villapaita ja kaunis lila röyhelötoppi (joka näkyi jo päälläni uudenvuodenaattona)! Ja se tosiaan on lila eikä tommoisen epämääräisen värinen, kuten yllä oleva kuva valitettavasti sen näyttää.

Tommosta villapaitaa oon etsinyt jo kauan, mutta oikeestaan mistään ei ole löytynyt sopivaa. Aina liian isoja tai kutittavia tai huonon mallisia. Tämä kuitenkin oli poikkeus, sillä se kumosi kaikki nuo edellämainitut viat! Pehmeä, suloinen ja sopivan kokoinen. Ja siinä on palmikkoneuletta, jota niin kovasti olen villapaidoissa etsinyt!
Toppi taas pisti heti silmääni kaupassa ja päätin kokeilla sitä. Ihana.

Semmoisia ostoksia, mitäs tyksitte? :)

13 kommenttia

  1. Mä en tajuu, kui sä löydät vaatteita monkista? Mä oon ollu siel monta kertaa, mut en ikin löydä yhtään mitään sopivaa vaatetta... :O Jotenki en löydä sielt mitää kivoi vaatteit, ehken sit osaa ettii niit, tai sit se johtuu siit et siel on nii outo valaistus ja ne kaikki vaatteet on siel jotenki sekasin...?

    Mut kuiteski tää sun blogi on aivan ihana! Ja oot saanu ihan sikan lukijoit, vaik tää blogi on suhteellisen uus... :)

    VastaaPoista
  2. Salaperäinenhenkilö5. tammikuuta 2012 klo 14.32

    Monki <3 söpöjä ja kivoja vaatteita sieltä löytyykin !!

    VastaaPoista
  3. Rooosa:
    Mulla ei ole ainakaan ole siinä mitään ongelmia :D Kannattaa katsoa nettisivulta, jos ei kaupasta halua tehdä ostoksiaan. Mä itse ainakin tykkään Monkin vaatteista :)

    Voi kiitos paljon, oon huomannut ihan saman omaksi ilokseni! ♥

    Salaperäinenhenkilö:
    No niinpä! ♥

    VastaaPoista
  4. Anonyymi:
    Yhteensä taisi olla hieman yli viisikymppiä :)

    VastaaPoista
  5. aaaa, ihana banneri! ja toi villapaita näyttää tosi kivalle:O!
    käythä so-reckless-so-good.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. lotta:
    Kiitos paljon! Hehee, kiva se onkin ;)
    Joo käyn!

    VastaaPoista
  7. monkin valkoinen palmikkoneule on ihana!:)

    VastaaPoista
  8. Tee joskus postaus sun kivoimmista vaatteista tai kosmetiikka/ihonhoitotuotteista...? Sisustus-/esinepostauskin olisi kiva. ( nää on ehdotuksia )

    Ja voisit myös linkittää postauksiin yleensä esim. sen hetkiseen fiilikseen sopivan biisin, ynnä muuta... niitä ois hauska kuunnella lukiessa tekstiä, tois ehkä kivasti plussaa tohon! ((:

    VastaaPoista
  9. uuu! rakastuin toi toppi, ihana <3

    VastaaPoista
  10. Senja:
    Eikös! ♥

    Anonyymi:
    Kiitos vinkistä, laitan muistiin :)

    hanna!:
    Hehee, kiitos :)

    VastaaPoista
  11. Heei tosi ihana toi villapaita!:) minkä hintanen se mahtoi olla?? :--D

    VastaaPoista
  12. Kati:
    Kiitti :) En nyt muista ihan tarkalleen, taisi olla siinä kolmenkympin hujakoilla.

    VastaaPoista

Piristä mun päivää :-)