19.1.2012

Versace Cruise Collection

Oon jo hetken aikaa katsellut noita henkkamaukan Versace Cruise Collectionin tuotteita, ja voi vitsi miten syötävän suloisia ne on! Kesäinen marjakuosi on superihana... kyllä noilla kelpaisi kesällä fiilistellä (varsinkin rannalla noissa marjabikineissa!).
Kuvaan kokosin muutamia lemppareitani, mutta pakko myöntää että muutama muukin kuuluisi ehdottomasti tohon listalle (tai kuvaan, miten vaan). Ja mikä parasta, ne tulee tänään myyntiin! Tsekkaa itse täältä, jos mallisto kiinnostaa.

14 kommenttia

  1. Ois kiva jos kirjottaisit tänne pikkasen useemmin :)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi:
    Mä todellakin haluisin (ja joululomalla kirjoitinkin lähes joka päivä!), mutta jos en kertakaikkiaan tee mitään ihmeellistä niin mitä järkeä mun on teitä kyllästyttää tylsillä postauksilla? Mun arkipäivät on oikeesti sen verran tylsiä, että uskon ettei kukaan halua lukea niitä joka päivä :D

    VastaaPoista
  3. Aina ei tartte kirjottaa vaa arjesta yms. voisit kirjottaa useemmin, mut esim sisustukseset, vaatteistasi(?),
    kosmetiikast jne. ja kyllä "tylsät"kin postaukset voi olla mielenkiintoisia, jos niitä kirjoittaa sillee mielenkiintosella tavalla ja lisää kuvia.

    VastaaPoista
  4. tidididi:
    Totta, mutta niistäkin loppuisi jutut kesken jos joka päivä kirjoittelisin :) Ainakin mun osalta, en tiedä muista. Koetan kuitenkin joka toinen päivä ainakin postata ja musta se on ihan hyvä määrä :)

    VastaaPoista
  5. Oi mitkä bikinit! Pakko saada!!

    VastaaPoista
  6. Anonyymi:
    No äläpä, eikös ole ihanat! ♥

    VastaaPoista
  7. Hei voisitko tehdä joskus jos sinulla on oikein tylsää niin laukkupostauksen? :) Kertoisit niiden hinnasta, mitä pidät niistä jne. :)

    Niin ja tosi kiva blogi (;

    VastaaPoista
  8. Anonyymi:
    Ai omista laukuistani? No joo, voisinhan mä itse asiassa joskus tehdä niistä postauksen :) Tai ainakin niistä, mitä käytän. Kiitos vinkistä!

    Voi kiitos, kiva kuulla :)

    VastaaPoista
  9. voisit keroa enemmän ajatuksistasi kuin siitä että sinulla on söpö muki...

    VastaaPoista
  10. Anonyymi:
    Hmm, onko tässä postauksessa puhuttu jostain mukeista...? :D

    VastaaPoista
  11. ei ehkä tuossa seuraavassa?

    VastaaPoista
  12. Anonyymi:
    No joo, mutta kun sanoit että tossa puhutaan pelkästä mukista, niin oot aika väärässä. Mä käytin siitä postauksesta varmaan kaksi kokonaista lausetta mukista kertomiseen. Eikä sen edes pitänyt olla mikään 'syvennytään bloggaajan syvimpiin ajatuksiin eikä puhuta yhtään mitä itse kuva esittää' -postaus. Jos mä haluan kertoa parilla lauseella mukistani, niin haloo mitä väliä siitä on sulle? :D

    VastaaPoista
  13. Noi bikinit ja toi paita/mekko on ihanat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! ♥ (se taitaa olla yöpaita/-mekko)

      Poista

Piristä mun päivää :-)