15.2.2012

Hellurei

Siis miten ihmeessä tästä postauksesta on niin paljon aikaa? Vastahan mä sen kirjoitin ja oottelin hiihtolomaa ihan fiilareissa - ja nyt onkin jo tullut sen aika.

Tää tyttö siis lähtee nyt viettämään tätä kuuluisaa hiihtolomaa kymmeneksi päiväksi Thaimaaseen ja palaa vasta sunnuntaiaamuna. Ja jesjes, mä pääsen kuin pääsenkin pois täältä kylmästä aurinkoon! Tai oho, niin kuin joka vuosi. Mutta eipä välitetä siitä, oon niin innoissani nimittäin. Täällä mä vaan istuskelen loungessa odottaen pyyntöä portille. Noo, penkkarit ja vanhojen tanssit jää siis näkemättä, mutta niitä nyt on joka vuosi (ja pakko kyllä sanoa, että tää loma voittaa ne aika reilusti, sillä en itse vielä ole niissä osallisena!). Mutta eipä mulla muuta. Ihan just lähtee kone ja meikäläinen tulee istumaan bisnesluokassa. Vau. Eli kuiii jeees matka tulossa!

Tämmöisiä maisemia tuun näkemään seuraavien lomapäivien aikana. Ihanaa hiihtolomaa kaikille!

Kuva tulevan hotellimme nettisivulta, johon pääsette tästä.

11 kommenttia

  1. Voi vitsi kun mäkin pääsisin johonkin lämpimään! Mutta kyllä viikon lasketteluloma Levillä kelpaa. :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, itse ainakin oon täysin kesäihminen ja rakastan lämpöä. En siis ole edes ikinä lasketellut, kun talvesta ja sen urheilulajeista en tykkää. Hauskaa lomaa kuitenkin sulle, pidä kivaa! :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Niin otan, ja pienen pienen osan julkaisen täälläkin! :)

      Poista
  3. Hauskaa matkaa! <3

    Ah kumpa mäki pääsisin jonnekki ulkomaille - ja vielä bisnes luokassa!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! No niinpä, se onkin aina ihanaa! :)

      Poista
  4. Mun mielestä matkustaminen on parasta kun ei ole kaikkia ylellisyyksiä. Business-luokassa on ehkä joo kivaa matkustaa, mut mun mielestä se tunnelma tulee parhaiten kun ei käytä kamalasti rahaa matkaan :) Ihanaa reissua sulle kuitenkin, nauti meidänkin puolesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No itse oon kyllä lähinnä sillä kannalla, että matkan ylellisyydet ovat vain plussaa ja lähes mun matkalla pakollisia. Mutta halut kullakkin :)
      Business-luokka oli tällä reissulla kyseessä, sillä tämä on äitini synttäriloma. Ei me siellä muuten matkusteta kuin erikoistapauksissa :D Jos johonkin panostetaan, niin hotelliin ja paikkaa yleensäkin. Ei lentoihin. Mutta juu, vaikka onkin erikoistapaus niin ihanaa se silti on :)

      Kiitos, lupaan sen!

      Poista
  5. Oisko aika päivittää uusi ulkoasu??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm, no katotaan. On ollut monestikin mielessä :)

      Poista

Piristä mun päivää :-)