2.2.2012

Pikakelaus

Paleltaa. Ja voin sanoa että aika paljon enemmän kuin vähän. Siis oikeesti, mä vihaan tätä ilmaa yli kaiken! Se jotenkin vaikuttaa mun aivotoimintaan, ja tuntuu ettei mikään toimi niin kuin pitäisi. Tai no okei, se jäädyttää sen. Kirjoitusinspis on siis ihan nollassa ja pää lyö tyhjää. Koetan nyt selvitä jotenkin ja kertoa teille viime päivien tapahtumista. Ja ei, mä en saa sortua luettelotaktiikkaan... enhän?

Kuvan ihanaihanaihana kamera on Venlan!

No, ensinnäkin kolmas jakso alkaa koulussa olla lopuillaan ja on siis kokeiden aika. Viime viikonloppu menikin hissan kokeeseen päntätessä ja kaverin synttäreillä. Kävin myös seuramme vuosijuhlassa ja sain vuoden pelaaja -palkinnon. Pidin parin kaverin kaa leffaillan ja söin paljon mutakakkua. Käytiin liikkatunnilla uimassa ja mun litimärät hiukset jäätyivät juostessani bussiin. Tänään en ollut koulussa, sillä oli yläasteen tyttöjen säbäturnaus, johon osallistuin. Pääsin siis aikaisin kotiin ja palelin vieläkin lisää kävellessäni kotiin bussipysäkiltä. Jaja...

No voi hitsi. Mä sorruin sittenkin.

8 kommenttia

  1. Ei millään pahalla, mutta sun blogin taso on hieman laskenut viimeaikoina. Voisit kirjottaa useemmin, niin tätä olisi mielenkiintoisempaa lukea :D

    Nii ja mua häiritsee se että sun blogista huomaa tosi selvästi, että yrität matkia yhtä toista blogia... Joten jos yrittäisit olla hieman omaperäisempi, kiitos :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo, nyt on kyllä postausten määrä hieman vähentynyt kun juttua ei oikein ole, mistä voisin postata. Yritän kuitenkin pitää sen joka toinen päivä -rytmin pystyssä :)

      Herranjestas, enhän mä edes koeta matkia mitään?! Toivottavasti toi oli vitsi, sillä mä en todellakaan matki ketään vaan olen ihan oma itseni :)

      Poista
  2. Ehkäpä se mun tunne sun matkimisesta johtuu siitä, että sun kirjotustyyli on joko saanut vaikutteita toisista blogeista tai sitte se on muuten vaan samantyylinen (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No se on sitten toi jälkimmäinen kyseessä, koska mä en oikeesti matki ketään :) Ja toivottavasti tää kommentti oli sitten kohteliaisuutena, että kirjoitustyylini on kiva :) Eli kiitos, jos sitä meinasit.

      Poista
  3. Juu oli kohteliaisuus! :D

    VastaaPoista
  4. sun blogi on niin samanlainen ku kaikkien muittenki

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No höh, harmi että oot sitä mieltä :(

      Poista

Piristä mun päivää :-)