5.2.2012

Jäätävää meininkiä

Joo, yksi tyttönen nimimerkillä paleltunut oli eilen katsomassa talviklassikkoa. Oikeastaan mun ei edes pitänyt mennä sinne, sillä en edes pidä lätkästä ja varsinkaan tosta pakkasesta. Ja koska veljeni ei päässyt paikalle ja lippu muuten olisi ostettu turhaan, päätin mennä sitten sinne reippaana tyttönä iskän seuraksi. Eipä siinä mitään, päälle vaan ihan mukavasti vaatteita (niin mukavasti, että näytin ihan joltain napapiirin patikoijalta), niin lämpimänä pitäisi pysyä. No joo-o.

Pahoittelen kuvien laatua, mutta mun näpit olivat niin jäässä etten jaksanut oikein miettiä mitä kaikkea siihen kuvaan tulee. Lähinnä vaan tuskastelin, että pakko saada nää lapaset käteen heti paikalla. Ainakin yksi kuva voi erityisesti todistaa tän kylmyyden, sillä toi teemuki-kuva on niin täynnä höyryä ettei kamera edes viitsinyt tarkentaa. Ehkä tää kylmyys vaikuttaa senkin aivotoimintoihin, voi raukkaa.

Kotiin asti kuitenkin selvittiin, vaikka jäässä mä todellakin olin. Tosin lopuksi mun päässä jo pyöri 2-2 -tilanteessa, että ihan sama kumpi maalin tekee - kunhan se maali vain tulisi. No sitä ei kuulunut ja jatkoajalle mentiin. Jee, lisää istumista. Ja sitten lopulta tuli rankkarit ja arvatkaa lähdettiinkö me heti juoksemaan sieltä ulos niin nopeesti kuin päästiin pelin päättyessä.

Kun juoksimme autoon, musta tuntui että mun jalat oikeesti katkeaisivat kohta. Ne oli niin niin niin jäässä (välikommenttina pakko lisätä, että mulla oli kuusi kerrosta vaatteita jaloissa). Aika paleltava kokemus siis, mutta hengissä selvittiin. Hädin tuskin. 

2 kommenttia

  1. olisin myös halunnut olla tuolla talviklassikossa :) ehkä ensi kerralla sitten!

    muuten, blogissani on käynnissä ihana koruarvonta! käyhän turkkaamassa ja osallistu toki halutessasi myös mukaan arvontaan! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, no ensi kerralla sitten on sun vuoro ja mä jään suosiolla pois ;)

      Käynpä katsomassa!

      Poista

Piristä mun päivää :-)