6.3.2012

Mustavalkoista

Hieman asukuvia voisi taas pikästä aikaa laittaa näytille. Mä unohdan laittaa näitä tänne säännöllisin väliajoin, joten muistuttakaapa aina vähän väliä tätä nuordementikkoa!


Asu: H&M | Koru: saatu lahjaksi

Kuvan mustat housut on ne oi vihdoinkin -housut. Olin etsinyt hyviä mustia housuja jo pitkään, mutta aina ne ovat olleet liian isoja (no okeiokei, oli pieniäkin) tai joku muuten vaan oli aina ihan pielessä. Mutta jos jotain oikein hirmuisen paljon etsii, niin kyllä ne vielä joskus eteen tulee! Ainakin mulla. Ja yleensä siinä tapauksessa niitä alkaa putkahtelemaan joka suunnalta, vaikka ennen niitä ei ollut missään...
Noo, palataanpa niihin housuihin. Viime kuvastoa selaillessani katse takertuikin sellaisiin perushousuihin, joita oli kirkkaanoranssista mustaan. Malli näytti hyvältä ja hintakin oli halpa, joten ei siinä kauan nokka tuhissut kun olin jo tilannut ne. Enkä edes vain yksiä, vaan mustana ja mintunvihreänä. Olisin tosin voinut tilata ne kaikki värit, mutta tulihan siinä se järkikin vastaan... Noi on joka tapauksessa tosi kivat perushousut ja varsinkin värillisinä ne on aivan ihana piristys! Varsinkin kun kevättä kohti mennään - vai onko se jo, miten vain. Niistäkin siis varmasti näette piakkoin kuvia.

Eipä mulla muuta, tää loppuviikko tulee vaan koostumaan kokeista, kokeista ja kokeista. Ja ai niin joo, saniksista myös. Hirmuisen mielenkiintoisia postauksia siis luvassa (noot!)...
Kivaa tiistaita kaikille!

6 kommenttia

  1. Voisitsä tehdä joskus meikkipostauksen? (: se ois kiva

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon tehnyt jo aiemmin postauksen mun perusmeikeistä, eli millaista tarkoitat? :)

      Poista
    2. sellanen missä sä niinku meikkaat vaihe vaiheelta, u know (:

      Poista
    3. Joo, no laitan muistiin :) Kiitos vinkistä!

      Poista
  2. oliks hautajaisii menos vai miks tollane kokomusta asu :D?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tällä kertaa oli vaan tämmöinen asu. Mustavalkoinen on aina hyvä yhdistelmä :)

      Poista

Piristä mun päivää :-)