29.3.2012

Pikkusia iloja

Kokeiden ja sanisten keskellä en ole paljoakaan muuta ehtinyt tekemään kuin käydä harkoissa ja... no niin, käydä harkoissa.
Mutta onhan niitä pieniä ja kivojakin juttuja lähipäivinä ollut. Esimerkiksi voitin limun valmentajalta treeneissä, laitoimme rairuohot kasvamaan ja huomasin tänä aamuna niiden tuleen jo esiin mullasta, iloitsimme matikan kahden tunnin hypäristä (joka tosin kyllä hieman harmitti, sillä mulla oli vielä niiden jälkeen yksi tunti ranskaa), äiti osti mulle Aamunkoin ja Älä pelkää pimeää -leffat DVD'nä ja päätin vihdoin oikeesti alkaa käymään lenkillä. 

Ja mites tää ilta tulee kulumaan? No näin:



Kuva kertookin mitä mua huvittaa ja mitä ei niin paljon huvita tehdä. Ja lisätään tohon berliininmunkkiin vaikka myös dataus ja Miss Mix...

Kivaa torstai-iltaa kaikille - pian onkin taas se aina odotettu viikonloppu!

8 kommenttia

  1. Ootkos jo kattonut ton Aamunkoin? Kuulin kaverilta että se oli ihan kauhee, niin haluisin kuulla sun mielipiteen. Itse en ole sitä vielä katsonut ja en oikein halua kun äsken jo mainitsemani kaveri sanoi sitä huonoksi ja inhottavaksi katsella. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, itse asiassa olin katsomassa sen jo silloin elokuvissa. Mä kyllä ihan tykkäsin siitä :) Tai ei se mitenkään inhottava tai kauhea ollut, kuten sun kaveri oli sanonut. Sanotaankos, että aika erilainen kuin ne aikaisemmat.

      Oletko lukenut muuten sen kirjan? Jos olet, ei se sitten ole ollenkaan paha kun tietää mitä tapahtuu. Ehkä kuitenkin yksi kohta voi olla hieman inhottava, eli se jossa Bella synnyttää. Se tapahtuma on aika... räiskyvä tai miten sen sanoisi. Toiminnallinen. Muttei minusta missään nimessä inhottava!

      Eli katso ihmeessä vaan, jos mieli tekee :) Ja jos ei tee, niin eihän sun sitä pakko ole katsoa.

      Poista
    2. Hyvä tietää. Olen lukenut sen kirjan vaikka monta kertaa (heh) ja juuri sitä synnytys-kohtausta kaverini kauhisteli. Aattelin kyllä katsoa sen, sillä hei, voihan sen kohdan skipata jos ei kestä katsoa. :)

      Poista
  2. Meillä on samat ranskan kirjat käytössä :D Ihana tää sun blogi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, kiva! :D Voi kiitos paljon, ihana kuulla!

      Poista
  3. berliinimunkki ♥ joo miullakin tahtoo noi koulukirjat vähä liian usein vaihtuu johonki muuhun lukemiseen tai datailuun.. :--D on vissiin aika yleinen ongelma :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Namnam ♥
      Joo niinpä, kyllä kai kaikilla hieman ongelmia siinä asiassa on. Tosin mulla menee koulu tosi hyvin, mutta ei sitä silti jaksaisi lukea. Pakko mikä pakko...

      Poista

Piristä mun päivää :-)