31.3.2012

Valtiotyö

Siis apua, kuinka kauan mä tänään tein sellaista maantiedon valtiotyötä Ranskasta. Sanotaankos, että ainakin aaaivan liian kauan. Ja miten se oikeesti voi olla mahdollista kun mähän olin varmaan kaikkein eniten tehnyt sitä koko luokasta? Jaa-a, en tiedä. En kyllä myöskään tiedä, miten ne ihan alussa olevat selviytyvät tosta... vai selviytyvätköhän lainkaan. Eli onnea vaan heille.


Kuvat on taas jotain niin randomia tästä päivästä, mutta kelpuutetaan ne nyt kuitenkin... just ja just.

Toivottavasti teidän lauantai on hieman toiminnallisempi :-D

8 kommenttia

  1. Hei mäki oon tekemäs tota valtiotyötä, mut Tanskasta :) On mukavaa ku Tanskaa kuuluu myös Grönlanti ja Fäärsaaret... Ootsä saanu ton jo takas?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tsemppiä sulle siis siihen! :)
      Een ole, se pitää olla tehtynä nyt maanantaina tai tiistaina ja sen jälkeen esitetään ne luokalle. Sitten vasta annetaan ne opelle ja se lukee ne läpi. Mutta luulen kyllä, että saan aika hyvän numeron :D

      Poista
    2. Aaa :) Me annetaa ne tortaina :D Mut mä en oikee tiiä et saanksmä hyvää numeroo, ku meil pitää olla nii paljo karttoi ja Tanskasta niitä on tosi vaikee löytää.. :(

      Poista
    3. No höh :( Meillä on onneksi aika hyvä oppikirja, mistä löytää lähes kaikki tarvittavat kartat. Tosin Euroopan karttoina, mutta niistä nyt on helppo katsoa oma maansa ja värittää sen mukaan :)

      Poista
    4. Joku "Koulun maantieto, Eurooppa"...

      Poista
  2. hei mullakin on toi juuri työn alla! eri maa kylläkin. toi olis meillä pitänyt palauttaa tänään mutta en oo voinu tehdä sitä ku oon ollu perjantaista asti kipeenä ja eilen ei todellakaa riittänyt aika lukea kokeisiin ja tehdä toi niin ratkaisin asian silleen että jäin koulusta vielä pois ja tänään toi sit pitäis alottaa ja tehdä kokonaan loppuun ja lukea siihen kokeeseen jonka joudun sit tekee huomenna.. voivoivoi kiire tulee! kuinka monta sivua sulla tuli siihen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äääh, voi ei, tsemppiä siis siihen!

      Mulla taisi olla kahdeksan vihkon sivua (vihko on siis sellainen iso, jonka sivut ovat A4:sen kokoisia). Meillä oli tietyt aiheet, joista piti kertoa :)

      Poista

Piristä mun päivää :-)