9.4.2012

Herkkulauantai

Kuten jossain postauksessa jo mainitsin, kävimme lauantaina shoppailemassa kaupungilla ja ravintolassa syömässä. Hieman kuvia siltä päivältä:





Morrisonissa tilasin lehtipihvin ranskalaisilla ja kuvan avustuksella voin todeta, että se oli aika iso. "En mää tätä jaksa syödä" oli eka ajatus, mutta ihme ja kumma söin sen kyllä ihan kokonaan. Loppuajatus olikin "En mää syö enää ikinä mitään".
Ei siinä mitään, olihan se tosi hyvää.





Shoppailun loppupuolella sai luvan olla kahviaika (tai jälkkäriaika mun tapauksessa), joten menimme Stokkan Deliin kahvittelemaan. Oma saalis oli iso korvapuusti (se oli viimeinen, joten arvatkaapa hermostuttiko jonossa että ottaako joku sen ennen mua) ja itsetehty kaakao kermavaahdolla. Kyllä kelepasi!
Ja kyllä, sain mä jotain ostoksiakin tehtyä vaikkei mun alunperin pitänyt mitään ostaakaan. Niistä saatte kuvia ensi postauksessa! Hihii, oon ilkeä.

8 kommenttia

  1. Olipa hassun näköinen lehtipihvi :D Mutta varmasti oli hyvää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe, juu hyvää oli - toi maustevoi oli niin ihanaa :D

      Poista
  2. Hyvän näköisiä. ♥

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia!
    haha mä oon jo pitkää lukenu tätä sun blogii ns. salaa, mut nyt ku tein omanki blogin nii liityin lukijaks ;) http://inthemoment-j.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Janita!
      Haha, kiva kuulla! Oi mä meen tsekkaa sun blogin! :)

      Poista

Piristä mun päivää :-)