10.4.2012

Lauantaireissun ostoksia

No mitäs sieltä tarttui mukaan? Tämmöisiä kaunokaisia:

Ballerinat olivat oikeastaan ainut ostos, jotka mun todella piti ostaa. Näihin rusettikenkiin ihastuin heti, sillä ne ovat sopivan väriset ja mukavat jalassa. Näillä kelpaa kesällä tassutella niin sortseissa kuin hameessakin!

Neule taas jotenkin oli niin mun tyylinen, pehmeä ja hirmuisen mukava päällä. Eipä siinä siis muuta kuin että kassalle kiikutin sen heti sovituksen jälkeen.

Pitsitoppi oli aluksi hieman mietinnässä, sillä löysin vain mustan ja se tuntui liian synkältä väriltä kesään. Valkoisen löydyttyä en paljon muuta ajatellut kuin että "Tää on pakko ostaaaa"... on se katsos aikamoinen söpöliini.

Ja hei tajusin, miten hyvin nää kaikki sopii yhteen! :-D Ei siinä mitään, mä tykkään luonnonvalkoisesta ja beigen eri sävyistä. Lämmintä ja suloista. Just mua.

Ballerinat: Vagabond, Andiamo | Neule: Esprit, Stockmann | Pitsitoppi: Vila, Stockmann

4 kommenttia

  1. tervehdys paukku-pauliina! ;D täten pyynnän nöyrästi: TEE FORMSPRING! MINÄ PYYDÄN!!!!!! minulla on muutama kyssäri takataskussa odottelemassa julkistamista ;) ps. suutele sadetta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heipähei, kuka oletkin :D
      Eei mulla ole kyllä aikomusta tehdä, mutta voit hei kysyä ne täällä ;)

      ps. suutelen ♥

      Poista
  2. aivan ihania, vaatteita! tosi kesäisiä ja söpöjä <3 mäkin tykkään just noista väreistä, mistä sä puhuit postauksessa (: mut mä oon niin tottunut ostamaan ns. "massavaatteita", vaikka todellisuudessa haluaisin ostaa välillä vähän erilaisempia, mutten oo vielä onnistunut ......

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! :)
      Mulla on sama ongelma aina välillä... Siksi on oikeesti tärkeää vaan uskaltaa ostaa niitä erilaisiakin ihanuuksia :)

      En siis voi muuta kuin toivottaa sulle onnea etsintään!

      Poista

Piristä mun päivää :-)