25.4.2012

Simppeliä

Hieman asunäyttöä tiistailta...
Neule: Esprit | Farkut: H&M | Pöllökoru: ostettu Barcelonasta

Tykkäilen hirmuisesti noista mun mustista perusfarkuista, jotka yksinkertaisesti sopivat lähes kaikkien paitojen kanssa (tai mä en ainakaan keksinyt yhtäkään väriä joka ei passaisi mustan kanssa!). Tällä kertaa yhdistin ne beigen 3/4-hihaisen neuleen kanssa, joka on kyllä ihan mun lemppareita nykyään. Pittää yrittää käyttää sitä mahdollisimman paljon vielä ennen kuin heitän sen tonne kaapin nurkkaan odottamaan seuraavia kylmiä ilmoja...

Mutta pääseikkana tässä mun lörpöttelyssä oli se, että mustat hyvin istuvat farkut ovat just sellaiset, jotka pitäisi löytyä joka tytön vaatekaapista (eli jos et omista niin kauppaan vaan :-D)! Tai vaikka kahdetkin, jos niitä useamminkin käyttelee.

Kivaisaa keskiviikkoa muruset!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristä mun päivää :-)