7.4.2012

Vahvistusta kynsille

Mulla on ollut jo ihan hirmuisen pitkään tosi ohuet ja katkeilevat kynnet, joten en ole ikinä pystynyt kasvattamaan niitä tasaisiksi ja yhtä pitkiksi... Tai no okei, myönnetään: stressipureksinta on myös osasyyllinen tähän hommaan. 
Kaiken lisäksi mä en ole yksinkertaisesti ikinä ollut tyytyväinen näihin mun nakkisormiin, mutta pakko mun on niille jotain tehdä saadakseni ne edes hieman nätemmiksi! Kynsilakka ainakin on yksi hyvä keino.

Ja ai niin, eihän mulla oikeestaan ton vasemman käden kanssa ole ongelmia, mutta tää oikea... sen kanssa kyllä on. Käytän sitä jotenkin paljon enemmän ja siksi sen käden kynnet ovat aina niin raukkaparkoja ja lyhyitä! Asialle täytyy tehdä muutos - ihan sen tasa-arvoisuudenkin takia!

Eli Yves Rocherin vahvistava aluslakka, väriksi annoin nimen vaaleapersikka, saa luvan olla se ihmelakka joka auttaisi. Lakkaus parin kolmen päivän välein on varmaan hyvä.

Ja pakko sanoa, että hyvältä vaikuttaa jo nyt!

2 kommenttia

Piristä mun päivää :-)