19.5.2012

HAASTE: 11+11

Eli sain haasteen ihanalta Idalta, kiitos! Haasteessa vastataan yhteentoista kysymykseen, jotka haasteen antaja on antanut. Sitten haastetaan aina yksitoista uutta bloggaajaa ja keksitään uudet kysymykset :)

1. Missä maissa olet käynyt?

- Kanada, USA, Kiina, Thaimaa, Kreikka, Intia, Italia, Vatikaani, Espanja, Ranska, Monaco, I-B, Sveitsi, Alankomaat, Kypros, Malesia, Singapore, Arabiemiraatit, Dominikaaninen tasavalta, Saksa, Tanska, Ruotsi, Viro ja tietty Suomi. Huhhuh, siinä ne tais olla :-D Matkustelemme kaksi kolme kertaa vuodessa, joten matkustelu on tosi lähellä sydäntäni. Tulevaisuudessa aion käydä niin monessa maassa kuin vain on mahdollista...

2. Lempiväri vaatteissa?

- Tykkäilen ihan valkosen ja ruskean eri sävyistä, erityisesti beigestä ja luonnonvalkoisesta. Ne on musta tosi lämpimät ja yhteen passaavat värit, jotka sopii jokaiselle. Myös pastellivärit ovat tosi kivoja :)

3. Lempivuodenaika?

- Kesäkesäkesäkesä! ♥ Mä rakastan lämpöä ja aurinkoa - aurinko on suunnilleen mun jumala. Kesän luonto, vapaus ja kesävaatteet.... jotain niin ihanaa, ai että.




4. Kesän must have?

- Uudet bikinit ainakin! Niitä pitäisikin kohta alkaa etsiskelemään... Muut kesävaatteet on aika hyvässä kondiksessa, mutta kyllä mä luulen jotain vielä löytyvän - revityt sortsit olis ainakin aika jees :)
Ja ainiin, rippimekko!!


5. Mistä kaupoista ostat vaatteesi?

- En osaa mainita vain yhtä ja tiettyä, mutta lähinnä mun vaatteet on varmaan H&M:n tai Onlyn... myös Gina Tricot on aika vahvana kolmosena. Musta olisi hirveen kiva ostella vaatteita uniikeista pikkukaupoista eikä semmoisista massakaupoista... mutta niin, en mä tiedä. Ei niitä täällä oikein ole, ulkomailta semmoisia tulee vaan ostettua.

6. Paras leffa?

- Rakastan leffojen katselua. Oon kattellut nyt lähiaikoina hirmuisen monta leffaa... mutta mitäs mä nyt sanoisin vaikkapa top viideksi? Hmm, ehkä Älä pelkää pimeää, The Tourist, Nälkäpeli, Black Swan ja Harry Potter ja kuoleman varjelukset osa 1 (ja niin, just toi osa yksi). Ääh, en mä tiiä, niitä on niin monia! Tykkäilen myös tosi paljon kauhuleffoista.

7. Kauanko olet bloggaillut?

- Aloitin viime syyskuussa eli nyt oon varmaan bloggaillut joku kahdeksan kuukautta. Toivottavasti jotain kehitystä on huomattavissa :-D




8. Kolme asiaa, mitä ilman et voisi elää?

- Apua, tää on paha... sanotaan nyt perhe, ystävät ja hyvä ruoka!

9. Mitä harrastat?

- Oon harrastunut jalkapalloa nyt kolme vuotta ja oon joukkueemme kapteeni. Futis vaan on ihan paras laji ikinä. Ja jokainen meidän joukkuelainen on aivan ihana persoona, tyksin teistä kaikista hirmuisesti! ♥
Muita harrastuksiani ovat lukeminen, matkustaminen ja tietty bloggaaminen.


10. Tilaatko vaatteita paljon nettikaupoista?

- En itse asiassa... H&M:ltä tulee nyt välillä tilattua jotain, muttei oikeestaan muualta. Monkilta oon tilannut kerran :)

11. Mitä suunnitelmia kesäksi?

- Paaaaaaljon suunnitelmia! Stadi Cup, juhannuksenvietto, ripari, New York (ja samalla reissulla Toronto + Niagaran putoukset!), lintsi, Vierumäki... oi vitsi mä ootan kesää. Tuu jo.

Ja yllätys yllätys en osannut päättää ketkä haastan, eli nyt en haasta sitten ketään. Joku meikän hyvin tunteva varmaan arvasikin tän... sori muruset! :-D

4 kommenttia

  1. Oot käyny ihan sikamonessa maassa! Mulleki kelpais, matkustelu on ihanaa mut ite en oo päässy Ruotsia pidemmälle viimoseen viiteen vuoteen. Parhaan kaverini kanssa ollaan kuitenkin sovittu että lähetään kahestaan reilaamaan 19v kesänä eli neljän vuoden päästä. :D
    Neljä viidestä noista sun lempileffoista on myös miun lemppareita! Tota The Tourist -leffaa en oo vielä nähny, mutta ilmeisesti on kattomisen arvonen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hiii, siitä vaan kattelemaan matkaesitteitä ;)

      Oi vähänkö kiva! Joo kannattaa katsoa, sen leffan idea on tosi hyvä. Ja tietty hyvät näyttelijät (Johnny Depp ja Angelina Jolie). Eli suosittelen :)

      Poista
  2. Ohooo onpa tosiaan paljon maita sun osalta jo käyty läpi! Itse oon käyny Belgiassa, Virossa, Englannissa, Italiassa, Ruotsissa, Ranskassa ja no jee Suomessa!!! Eli ainaki toi Belgia tais vielä puuttuu sun listalta?:D Mekin kyllä matkustellaan joku pari kertaa vuodessa mutta oon esimerkiks käyny Belgiassa 8 kertaa, Italiassa 3 ja Ruotsissa ja Virossa tietty aika montakin kertaa niinku varmaan säkin. Eli ehkä sit johtuu siitä et oot käyny useemmassa eri maassa kun itse pyöritään aikalailla noissa samoissa. Paitsi tänä vuonna ois tarkotus lähteä Nykiin (VIHDOIN) ja sit myös kesällä jonnekki tänne Eurooppaan suunnitelmissa ois joku perus Tanska, Puola, Hollanti tms. Eli ainakin pari ulkomaalisäystä olis tulossa tänävuonna tohon munkin listaan, jee! :D Oisko sulla jotain suositeltavan arvosta maata missä kannattais käydä (Euroopan sisällä) jota tossa mun listassa ei vielä ole? Kun pitäs vissii aika pian alkaa päättää et mihin ollaan lähössä parin viikon päästä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, Belgia puuttuu mun listalta!
      Mekin matkustelemme tosi usein samoissa kohteissa, esim. Thaimaassa oon käynyt nyt seitsemän kertaa. Rakastan sitä maata. Mennään myös ensi vuonna Singaporeen uudestaan. Uusi käynti samassa maassa ei musta ole koskaan pahasta, mutta uudesta maasta tulee aina se ihana fiilis... :)

      Hei mekin mennään tänä kesänä New Yorkiin ja samalla matkalla Niagaran putouksille Torontoon! Ihanaa, hauskaa matkaa sulle jo etukäteen :)

      No jokainen maa on aina ihana kokemus, mutta ensimmäiseksi mulle tuli mieleen Euroopasta juuri Lontoo, Pariisi ja Rooma (joissa varmaan oot listasi mukaan käynyt?). Barcelona on myös ihana paikka, suosittelen!

      Oivoi, rakastan matkustelua! ♥

      Poista

Piristä mun päivää :-)