23.5.2012

KESÄ TULI

Näytän nyt ekana mun viimeviikkoisen asun... hmm, olisko tää ny perjantailta? Parasta siis saada se odotuslistalta pois, sillä nythän täällä on jo ihan kesäilmat! Sortsit, topit ja balleriinat ovat siis mun osalta jo ainakin esillä. Voi kunpa tämmöiset ilmat tulisi nyt pysymään piiiiitkälle syksyyn asti... ja tietty siis lämpimämmätkin käy, ei siinä mittää. Fingers crossed!

Neule: Vero Moda | Toppi ja pilkkusukkikset: H&M | Sortsit: Stocker | Balleriinat: ostettu Miamista


Ja hei, mulla on vielä kaksi ainoaa koetta jäljellä niin tää kouluvuosi on taas pulkassa! Tosin voiko jokin olla pulkassa tämmösellä säällä? Keksiikö kukaan paremman ilmauksen? :-D No, joka tapauksessa sitten ne on kaikki ohi. Jesjesjes!
Viimeinen viikko koulussa on aina niin chilliä, että voisin siis todeta koulua olevan vain kaksi päivää jäljellä... kui siiistiiii!! ♥

Onkos muut jo kesäfiiliksissä? ;)

3 kommenttia

  1. häh.. must tuntuu et jossai toiseski blogis oli toi pulkassa juttu.... :O tiiäksä?
    Mul ois enää KAKS normaalii koulupäivää ja sit on koko oppivelvollisuus suoritettu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, nyt en tajunnut :-D
      Mutta joo, ihanaa! Jesjesjes! ♥

      Poista
    2. "Ja hei, mulla on vielä kaksi ainoaa koetta jäljellä niin tää kouluvuosi on taas pulkassa! Tosin voiko jokin olla pulkassa tämmösellä säällä?" sä kirjotit. Nii mä muistelisin et jossai muussakin blogissa joku muu oli kirjottanut melkein samalla tavalla...

      Poista

Piristä mun päivää :-)