9.5.2012

RAY-BAN

Sopivat ja laadukkaat - UV-säteilyltä suojaavat! - aurinkolasit ovat jotain sellaista, mitä ilman kesä ei yksinkertaisesti onnistu. Kesä ilman arskoja = error error error!



Olin jo pitkään pohtinut ostavani uudet aidot aurinkolasit, jotka eivät olisi mitään semmoista H&M-laatua vaan ihan parasta laatua. Ei siis feikkikamaa tai muuta rihkamaa (ei mulla mitään niitä vastaan ole, mutta feikkijutut eivät vaan ole se mun juttu :-D). Vappuna siis Turussa ollessani kävimme Silmäasemalla kattelemassa niitä ja löytyihän sieltä heti hyvät. Ajattomat klassikko Ray-Banit nimittäin!



Nää on tosi ihanat ja just mua. Yksi miljardistuhannestsiljoonas syy lisää, miksi odotan kesää...

4 kommenttia

  1. Ihanat. :) Millä hinnalla ostit? :----)

    VastaaPoista
  2. Ihanat, voi kumpa mäki saisin jotku laadukkaat lasit mut raybaneja en kuitenkaa haluais >:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, onnea sitten vaan etsintään! :)

      Poista

Piristä mun päivää :-)