16.6.2012

HAASTE: VERSATILE BLOGGER AWARD

Säännöt:
1. Nimeä 15 bloggaajaa.
2. Ilmoita heidän nimeämisestään heidän blogeissaan.
3. Jaa seitsemän (7) satunnaista faktaa itsestäsi.
4. Kiitä bloggaajaa, joka nimesi sinut.
5. Lisää Versatile Blogger Award -kuva blogipostaukseen.


1. Rakastan lukemista. Kun aloitan jonkun kirjan, luen sen tosi nopeasti loppuun. On ihana uppoutua kirjan omaan maailmaan riippumatossa ja vain lukea eteenpäin. Lukeminen on mulle keino unohtaa kaikki asiat ja vaan olla. Lisäksi oon huomannut, että mun kirjoitustaitokin kehittyy sen myötä. Monta syytä siis jatkaa lukemista, eiks niin? :)


2. Oon aika perfektionisti. Haluun, että kaikki asiat menee just eikä melkein. Esimerkkinä sanotaan vaikkapa mun huone: se ei ole koskaan sotkuinen. Mun huoneessa kukaan ei voi jättää tavaraa väärään paikkaan lojumaan käytön jälkeen. Oikeessa paikassa sen olla pittää!


3. Kuuntelen musiikkia ainoastaan automatkoilla ja lenkkeillessä (eli tosi harvoin!). Mä en ikinä tiedä mitään kenestäkään laulajasta tai biisistä. Ei siis kannata tulla kysymään multa, mitä mieltä oon jostakin biisistä - oon nimittäin lähes sata prossaa varma etten ole kuullutkaan koko kappaletta! :-D


4. Mun on pitänyt kauan aloittaa joku karkki- tai herkkulakko, mutta tunnetusti olen hirmuisen perso makealle... Viimeksi varmaan eilen aattelin lakkoa, mutta tosiasiassa syön lähes joka päivä jotain makiaa. Mikään herkkuihin liittyvä proggis siis ei tule ikinä onnistumaan mun osalta! What a shame...

5. Olen joukkueessamme kapteeni ja puolustaja. Tosiasiassa olin aluksi koko ajan keskikentällä tai hyökkääjänä - vihasin olla puolustajana. Voitte siis kuvitella, kuinka pettynyt olin kun jouduin peli toisensa jälkeen puolustajaksi. Pettymys ei kuitenkaan jatkunut pitkään, kun totuin uuteen paikkaan ja sain siitä kehuja! Jos nyt oikein rehellinen olen, tietysti mä olisin mieluummin hyökkääjä ja tekisin maaleja. En vaan oikein osaa, kun oon ollut jo niin pitkään täällä alakerrassa... onneksi sentään saan vetää vaparit ja kulmat.

6. Haluisin kamalasti auttaa kaikkia köyhiä ja huonoissa elinoloissa asuvia ihmisiä. Mulle tulee aina paha mieli, kun näen surullisen uutisen tai kiusaamista. Kamalaa, että semmoista on olemassa. Lisäksi alaikäisten tupakointi yms. saa mut tosi vihaiseksi. Miksi hitsissä pitää pilata terveys semmoisilla aineilla? Hyi yök, sanon minä.


7. Haaveilen tosi paljon tulevaisuudesta. Haluan hyvän työn ja rakastavan miehen, joka haluaa olla kanssani koko loppuelämänsä. Haluan tytön ja pojan, jotka ovat onnellisia ja terveitä. Haluan koiran ja haluan matkustella paljon. 

Haaveilen hirmuisen monesta asiasta, mutta voisin kiteyttää tän yhteen lauseeseen: haaveilen, että kaikki tapahtuvat sillä lailla, josta voin olla vielä joskus vanhana ylpeä ja iloinen.



Tossa ne nyt oli. Olipa hankala keksiä, mitkä seitsemän asiaa kirjoittaisin... Päätin siis vain antaa sormien sauhuta näppäimistöllä ja kertoa siitä, mitä päähäni ekaksi pälkähtää. Tommoset seitsemän asiaa tällä kertaa, ensi kerralla sitten jotkut muut. Haasteihin vastaan siis tosi mielelläni!

Sofialle kiitos haasteesta! :)
Mä en nyt itse taaskaan nimeä ketään... mutku... :-D


Psst. Kuvina toimii piristäjä nimeltä café au lait ;)

4 kommenttia

  1. pääsit mun link your blog postaukseen :)

    http://unbroken-meri.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Teuvon kuvat kävi täällä ja toivottaa Hyvää juhannusta täältä Noormarkusta www.ttvehkalahti.blogspot.com

    VastaaPoista

Piristä mun päivää :-)