12.6.2012

HETKELLISTÄ PURKAUSTA



Heissulivei! Aattelin kertoa nyt hieman kuulumisia viime viikolta.

Viime viikon päivät sujahtivat pääosin Stadi Cupissa ja illat leffoja katsellen. Futispelejä meille oli keskiviikosta lauantaihin ja ilokseni tein jopa muutaman maalin sekä rankkuskabassa että ihan pelissäkin. Ja joo, noita leffoja on siis tullut katsottua aikamoinen määrä. Jotenkin se on vaan niin perus, ettei ole mitään tekemistä niin mennäänpä katsomaan leffaa... :-D


Lisäksi oon koettanut nukkua nyt kesälomalla hieman pidempään, mutta herään aina siinä ysin paikkeilla. Tosin en kyllä tajua niitä ihmisiä, jotka menee nukkumaan myöhään aamuyöllä ja nukkuu reilusti yli puolenpäivän. Pitemmän päälle siinähän menee vuorokaudenajat ihan mukkelismakkelis... en mä ainakaan haluaisi olla ihan virkeä yöllä ja päivällä rättiväsynyt.


Jöö, eipä mulla muuta. Oottelen täällä vaan niitä ihania kesäkelejä. En oikeesti tiiä mitä teen, jos niitä ei piakkoin ala ilmestymään... :-D


Psst. Mitäs mielipiteitä uusi ulkoasu teissä herättää? Haluun kuulla KAIKEN! ;)

14 kommenttia

  1. Tosi mukava tää sun blogi ! :) ja kivoja kuvia !

    Ja muuten, kerroit tästä sun blogist tuol Demissä, niin sanoit että käyt katsomassa mun blogia, mutta muistin juuri, että olin vähän vaihtanut blogini osoitetta, et tässä ois se uus jos kiinnostaa :)

    http://believeinyourselfmia.blogspot.fi/ :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, kiva kuulla :)
      Käyn katsomassa!

      Poista
  2. Hehe mul ois pari juttuu: :)
    1. Oisko jotain leffa suosituksia ku mäkin rakastan niitä, mutta alkaa pikku hiljaa loppumaan ideat ;D
    2. Mistä sä niitä katot? Vuokraaksä vai katotsä esim netistä, ja jos katot netistä niin mistä sieltä :D
    3. Mä tykkään sun ulkoasusta tosipaljon! Banneri on ainakin kivempi ja noi pilvet missä lukee esin "kiss the rain blogilistalla on huippuja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 1. Hmm, mä katon ihan kaikenlaisia leffoja, mutta esimerkiksi omia lemppareita ovat Älä pelkää pimeää, The Tourist, Nälkäpeli, Harry Potter ja kuoleman varjelukset osa 1 ja Black swan. Suosittelen vaan kattomaan kanavien leffatarjontaa lehdistä ja ottaa tallennukselle jos kiinnostaa :)

      2. Mä katon aina ihan telkkarista omia deeveedeitä tai tallennukselta. Yleensä äiti kattoo jonkun leffan lehdestä ja laittaa sen tallennukselle ja sitten vaan katson sen myöhemmin. Meillä on kotona aika paljon leffoja, mutta on inhottavaa kun muistaa mitä missäkin tapahtuu :)

      3. Oi kiitos paljon, ihana kuulla :)

      Ja jos sua kiinnostaa, tässä leffoja joita oon kesäkuun aikana kattonut (tai ne, jotka muistan):
      - Diktaattori (olin elokuvissa katsomassa)
      - 13 ja risat
      - Pocahontas (:-D)
      - Dream House
      - Mean girls
      - New Year's Eve

      Poista
  3. Blogin ulkoasu on siisti ja selkeä, muttei kuitenkaan massaa. Tutustunpa vielä paremmin postauksiin, kun tänne asti tupsahdin!:)

    VastaaPoista
  4. Kukkia, oi ihanaaa! <3 mutta ulkoasusta sen verran kun mielipiteitä pyysit, että tosi kiva ja pirteä! Yksinkertainen mutta ei kuitenkaa perustylsä! Tykkäänpaljon :)

    VastaaPoista
  5. Nättejä kuvia ja kiva ulkoasu!:))

    VastaaPoista
  6. tykkään ulkoasusta, se on yksinkertanen mutta ei tylsä. :) Sellanen selkeä ja pirtee!
    Sulla on muutenki tosi mukava blogi! :)
    Toivottavasti ehit käydä kurkkaa myös mun blogin :)

    www.boundyme.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kommentti, kiitos :) Käyn katsomassa!

      Poista
  7. ihania kukkakuvia :)! ja tää ulkoasu on myös kiva!

    VastaaPoista

Piristä mun päivää :-)