22.6.2012

SORTSIHAALARI

Piiiitkästä aikaa taas kunnon asukuvia...

Sortsihaalari: ostettu Tallinnasta | Vyö: H&M

Tällaisella asulla mä oleskelin tässä joku päivä, kun kerrankin ilmat suosivat. Seuraavana päivänä sitten taisikin taas sataa...

Ostin ton kukkaisen sortsihaalarin viime vuonna Tallinnasta. Aluksi mua epäilytti ihan kamalasti, että miltä ihme pelleltä mä näytän. Vähän turhankin pitkän funtsailun jälkeen ostin sen kuitenkin siinä toivossa, että se tulisi edes muutaman kerran käyttöön (älkää kysykö, mikä logiikka on ostaa jos ajatukset ovat tuollaisia :-D).

Eli mulla oli ihan omat ennakkoluuloni, mutta kun mä sitten aloin käyttää sitä viime kesänä niin hupsistakeikkaa! Se onkin aivan ihana! Ja tosi kätevä! Tai no joo, kätevä ja kätevä. Kätevä asu kaikkialla muualla, mutta hirmuisen hankala vessassa! :-D

Oon siis nyt ihan rakastunut tohon ja se tulee aivan varmasti olemaan mukana ensi viikon riparilla, josta jo mainitsinkin viime postauksessa. Hiii, mitäs te tykkäätte? Kukkapellen vallankumous vaiko supersöpö kesäasu? ;)

8 kommenttia

  1. Toihan on tosi hauska ja pirtee! Ihanan kesäinen ja varmana kätevä käyttää. Ei muuta ku haalari päälle ja menoks... :)

    VastaaPoista
  2. onpa hauska haalari! ite ostin samantapaisen viime kesänä HM;ltä ja vaikka tykkään kovasti, liian harvoin pääsee päälle. ehkä nyt helteillä useammin, niin viileä ja mukava tuollainen haalari on!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hiii, kiitos :) Se tosiaan on tosi ihana kesävaate, mutta tälläkin hetkellä tuolla on tosi kylmä... täytyy vaan oottaa niitä lämpimiä ilmoja! :)

      Poista
  3. ihana haalari! ite oon koittanu ettii tollasta, mutta jotenki kaikki mitä oon löytäny on ollu semmosia njää.. :( Ehkä mun pitäis tehä tollai ite! :D mut toi on tosi söpö! :)
    ja ihanan tyttömäinen blogi! jotenki tää ulkoasu ja kaikki! :D

    http://katttri.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Siitä vaan ettimään, kyllä niitä aika monesta paikasta löytyy... hei ja joo, aika taitava oot jos tekisit tommoisen ite! :)

      Voi kiitos, ihana kuulla!

      Poista
  4. Ihanan kesäinen haalari:-) Ite oon kans löytäny oman kukkaversioni haalarista ja tykkään siitä tosi paljon!

    VastaaPoista

Piristä mun päivää :-)