20.6.2012

SUOMEN KESÄ



Ottaa nyt selvää noista ilmoista. Mä en oikein tiedä, onko nää kesäilmoja vai ei - koko ajan sataa tai on muuten vaan pilvistä. Ja joo, kyllä se aurinkokin sieltä aina välillä pilkahtaa lyhyeksi aikaa esiin..
. mutku lyhyeksi aikaa ei riitä mulle :( Ehkä tää on tätä Suomen kesää.
Mun tekisi ihan hirveesti mieli mennä jo maauimalaan uimaan ja ottamaan aurinkoa. Tosin en ole edes talviturkkia vielä heittänyt... no, ensi viikon riparilla asia luultavasti korjaantuu. Voi vitsi mä toivon, että on hyvät säät. Tai saa luvan olla. Muuten en ala.

Ja hei onkos teillä jotain juhannussuunnitelmia? Me mennään perinteisesti meiän kummeille Turkuun. Saa nähä mitä on luvassa, kun sadetta toi nyt ainakin ennustaa... aika yllätys, sadettahan täällä ei ole vielä nähty ollenkaan vai mitä???


Eli ei muuta kuin ihanaa keskikesän juhlaa kaikille! :-D

Kuvat on eiliseltä, miettikää että otin ne mun kännykällä!! :-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristä mun päivää :-)