10.6.2012

UIMAAN VAAN

Mainitsin jo aiemmin, että osta kesäksi -listan ykkösenä oli uudet bikinit.
Aluksi mun piti ostaa ne Cubukselta, mutta harmikseni kaupassa ei ollut enää lainkaan sopivaa kokoa näin pienikokoiselle kuin minä. Jätin siis sellaiset ihanat mintunvihreät biksut kauppaan...


Nyt kesäkuun alussa kävin etsiskelemässä niitä jälleen ja bongasinkin H&M:ltä just semmoiset bikinit, joita olin etsinyt. Ja ne olivat vielä ihan viimeiset tota mallia! Ja oikeaa kokoa! Ja halvat! Jesjesjes, kerrankin mulla kävi tuuri!



Nää on musta tosi nätit ja toi sininen väri on ihan kivaa vaihtelua. Koetin ottaa kuvia biksuista, mutta ikinä se väri ei näyttänyt siltä kuin pitäisi... no, ehkä te näistä kuvista jotain tolkkua tosta väristä saatte :-D

Mitäs tykkäätte? Jos jollakulla on vielä bikinit ostamatta, niin kipinkapin kauppaan, sillä koot alkaa olla vähissä!

Bikinit: H&M

12 kommenttia

  1. noi on tosi kivat! mullaki on juttu mintunvihreisiin bikineihin:-D pitäis varmaan ostaa täksi kesäksi muunkin värisiä...

    sakushine.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hiii, kiitos :) Mäkin oon ihan hullaantunut siihen väriin!

      Poista
  2. Tosi ihana tää sun blogi :)
    oisko sulla jotain vienkkejä oman blogin mainostamiseen?

    http://pieceofprincess.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon, kiva kuulla :)

      Hmm, lue paljon muiden blogeja ja kommentoi niihin. Myös erilaisilla nettisivustoilla on keskustelupalstoja blogeihin liittyen, esim. demi.fi'ssä. Sillä tavalla mun lukijamäärä on kasvanut :)

      Poista
  3. iiihanat biksut !!! :)

    http://a-nnan.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. heiii ihana tää uus ulkoasu! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitti tosi paljon, kiva että tykkäät :) Halusin hieman vaihtelua.

      Poista
  5. MILLÄ sais kuvat tuommosiks :)) KIVA blogi ja ulkoasuuu :)

    LIITYIN LUKIJAKS ;)

    http://mandiiislife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä muokkasin nää kuvat picmonkey.comilla :)
      Oi kiitti!

      Poista
  6. tykkään noista bikineistä :D itekkin ostin pari päivää sitten samanlaiset!

    VastaaPoista

Piristä mun päivää :-)