11.7.2012

IHANUUKSIA ZARASTA



Oi nää maksihameet on ihan törkeen upeita! Oon nyt aivan rakastunut tähän liehuvaan ja siroon malliin, joka yksinkertaisesti on jotain niin kaunista. Kun mä sitten selailin jotain nettisivustoja, niin törmäsin näihin kahteen ihanuuteen Zaran sivuilla... ei oikeesti, mä haluun tommosen. En vaan tiiä yhtään sopisiko sellainen mulle, sillä oon aika pienikokoinen ja siksi se varmaan näyttäisi ihan teltalta mun päällä... tai huvittavalta... mutku se on niin nätti!


Äääh, ehkä mä vaan tyydyn ihastelemaan näitä netin kautta. Mun täytyy kartella Zaran kauppaa etten vahingossakaan törmää noihin siellä... ties vaikka se sattumalta tarttuisi mun mukaan! Ei se sellainen kävisi :-D

Tykkäättekö te? Jos omistatte, kertokaa onko se niin ihana kuin luulen (siis tiedän)! ♥

2 kommenttia

  1. Mulla on maksihame! :) Tein sen kyl ite, mut ihan samanlainen sekin on :D
    Mulla noissa on vaan sellanen ongelma että ku oon niin pitkä ja noi on tehty keskimittasille, nii en oo kaupasta mulle sopivaa löytynyt... :/
    Mut en oo ihan varma, mutta mulla on sellanen käsitys että noi sopis vaa aik pitkille, ku noi lyhentää ja leventää... mut kyllähän noita kaikki voi tietysti käyttää! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi se on varmasti kiva ja sopii sulle, kun oot tosi pitkä! :)

      Ja joo, sen takia mä en semmoista aio ostaakaan: oon niin lyhyt että se vaan lyhentäis mua entistä enemmän :-D Eli siksi tyydynkin vaan ihastelemaan niitä kuvista muiden päällä. Se kelpaa ihan hyvin ;)

      Poista

Piristä mun päivää :-)