13.7.2012

I'm coming, New York



Haha, haluisin nähdä teiän ilmeet kun te luitte ton otsikon! :-D Oon nimittäin ollut ihan hissunkissun tästä matkasta ja nyt se siis on edessä: lähdemme huomenna New Yorkiin, sinne minne oon aina halunnut mennä! Aikomuksena on esimerkiksi löytää täydellinen riparimekko elokuun juhliin... ehkä sieltä todella niukasta valikoimasta joku löytyy ;)
Ja ainiin, NYC:stä menemme muutamaksi päiväksi Torontoon ja Niagaran putoukset aiomme ehdottomasti käydä katsomassa. 

Mutta hei, oon niiiin innoissani! Aion ottaa törkeen mahtavia kuvia ja paaaljon - samanlaisia kuin nää We heart itistä otetut! Ja joojoo, tietty tekin saatte sitten nähdä niistä jonkin verran :-D


Tuun takaisin 23. heinäkuuta. Eli heipsulivei ja lupaan ehdottomasti nauttia teidänkin puolesta! ♥


Kuvat © weheartit.com

18 kommenttia

  1. Kui siistii!! :D Haha mäki lähen huomenna matkalle :)) mut englantiin...
    Pidä hauskaa! Nii ja Toronto oli ihana kaupunki! Ja sama niagaranputousket oli tosi hienot, mut ne kannattaa ehdottomasti mennä kattomaan Kanadan puolelta eikä usan..!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eikös!! ♥
      Oi ihanaa, hauskaa matkaa sullekin :)

      Ja totta kai, aion ehdottomasti nauttia niin paljon kuin vain voin! Mä oon oottanut tätä matkaa niin pitkään. Ja joo, me mennäänkin katsomaan niitä sieltä Kanadan puolelta ;)

      Poista
    2. Kiitti :)
      Hyvä (: Jos ne menee kattoo USAn puolelta joutuu kävelee tosi pitkän matkan tai sit menee veneel joka maksaa tosipaljon... kanadan puolella siel on sellanen aukio mist näkee ne kaikki puotukset! On kyllä ihan älyttömän hienon näköstä :))
      Meki muute mennää varmaa ens vuonna usaan :DD

      Poista
    3. Ootko sä käynyt siellä kun noin hyvin tiiät? Oi ootan jo innolla, saan varmasti upeita kuvia :)

      Vähänkö kiva! :) Mäkin oon ennen ollut USA:ssa vaan Miamissa, joten on kyllä tosi hienoo mennä nyt New Yorkiin. Ihan huippua.

      Poista
    4. Siis joo oon ollu :D luulin et se kävi selväks tosta ekasta viestistä :D
      Nii varmasti sulla tulee olee ihanaa! :))

      Poista
    5. Joo kyllä se tuli, en vaan ollut ihan varma :-D
      No niinpä!! ♥

      Poista
  2. hyvää matkaa ! oottelen jo niit sun kuvia c:

    VastaaPoista
  3. Voin kertoa, että mun ilme oli ainakin kateellinen:-D ootan innolla matkapostausta :)

    VastaaPoista
  4. Voiii munki ilme oli kateellinen... Mut pääse sinne ehkä jo tän vuoden puolella! oi mut pidä hauskaa ja mäki odottelen innolla postausta siitä! (;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihanaa, matka oli tosiaan ihan mahtava ja suosittelen todella! :)

      Poista
  5. Niin ovatko tämänkin postauksen kuvien tekijäijoikeudet sulla, niinkuin sivun alalaidassa väität?
    tätä siis meinaan

    "TEKIJÄNOIKEUDET / COPYRIGHT
    Kaikki kuvat / All images © Pauliina (minä, bloggaaja / I, the blogger)"

    hiukan epäilen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eivät tietenkään, mähän olen laittanut tohon postauksen alle mistä ne ovat :) Kirjoitin myös postauksen tekstiin, että kuvat ovat We heart itistä. Eli nyt kyllä on ihan oma mokasi tämä juttu - kannattaa ensi kerralla lukea tekstikin eikä vain katsoa kuvat ;)

      Poista

Piristä mun päivää :-)