5.7.2012

KESÄOSTOKSIA

Ostin jo jonkin aikaa sitten hieman uusia vaatteita, mutta - yllätys yllätys - pääsin nekin vasta nyt esittelemään tänne. Tässä siis tulee!



Läpsyttimet: Andiamo | Farkut: Zara | Pitsipaita: KappAhl

Mä tykkään noista kaikista hirmuisen paljon, vaikka itse asiassa en ole noista vielä yhtäkään käyttänyt. Lähiaikoina kuitenkin varmasti!


Oon nyt ihan hullaantunut pitsipaitoihin ja jotenkin toi 3/4-hihainen oli just semmoinen, jota olin etsinyt. Lisäksi yhdet farkut olivat tulleet ihan käyttökelvottomaan kuntoon, joten uusille farkuille 

oli mukavasti tilaa vaatekaapissa. Noi on semmoiset ihanat perusfarkut, jotka mun mielestä sopii mulle tosi hyvin.
Läpsyttimet mä taas ostin siksi, koska vanhoistani oli juuri mennyt pohja rikki ja ne olivat muutenkin jo ihan huonot.


Eli mitäs sitä enempää selittelemään, käyttöön nää ainakin tulee. Mitäs mieltä ootte? :)


Haluutteko paljon vai vähän riparikuvia?

4 kommenttia

Piristä mun päivää :-)