25.7.2012

LINTSIPÄIVÄ

Kauheeta kun en voinut laittaa tätäkään postausta aiemmin matkan takia. Mutta siis lyhyesti sanottuna olin vähän ennen matkalle lähtöä lintsillä (aukioloajasta ihan loppuun saakka!) ihanan Venlan kanssa. Päivä oli jotain niin parasta. Tässä hieman kuvia!


Aah, silloin oli ihanan lämmin ilmakin vielä. Ja hei mä kävin ekaa kertaa Ukossa, kun en viime vuonna käynyt lintsillä ollenkaan! Kävin itse asiassa vielä toisenkin kerran ihan lopuksi. Mä oon nimittäin aikamoinen huimapää: meen ihan kaikkiin mahdollisiin hurjiin pelkäämättä yhtään! Ja joo, voin valehtelematta myöntää, että sanoin Venlalle ekan kerran jälkeen että "ei toi ollut yhtään paha" :-D Perus...

Ootteko te muuten käyneet lintsillä? Musta se kuuluu ehdottomasti kesän tekemisiin, joten en voi ymmärtää miten se oli viime vuonna jäänyt välistä!

8 kommenttia

  1. Mä en oo käyny tuolla pariin vuoteen:-( Mutta vähänkö rupes tekemään mieli näiden kuvien jälkeen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kannattaa käydä, jos vaan on mahdollisuus :) Fiilis huvipuistoissa on aina niin mahtava kesäisin.
      Mulla on myös se etu, että asun täällä Helsingissä niin matka ei ole ainakaan ongelmana.

      Poista
  2. aika järkyn kokone hattara :D mut toivottavast teil oli iha sairaan kiva päivä :)mie pääsen tosi harvoin, koska asun lappeenrannassa ja parin tunnin matka helsinkiin :( mut oon tänä kesän käyny jo kaks kertaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, eikös :D Ostettiinkin se puoliksi, kun se oli noin iso.
      Ja joo oli, ehdottomasti!

      No höh, matka tosin voi olla joillakin ongelma :( Mutta ehkä sen takia siitä lintsireissusta saa vieläkin enemmän irti ja sitä oottaa vieläkin enemmän! :)

      Poista
  3. Ihanan kesäisiä kuvia ja muutenki toosi kivan olonen blogi! Käy tsekkaa mun blogi myös jos haluut.. :D
    http://milla-mycherie.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, kiva kuulla että tykkäät :) Joo käyn!

      Poista

Piristä mun päivää :-)