14.8.2012

BACK TO SCHOOL


Kaulustoppi: New Yorkista (Forever 21)
Sortsit: New Yorkista (Ralph Lauren)
Kengät: Andiamo

Kesäinen koulutyttö täällä moi. Mulla alkoi siis eilen koulu. Jeii. Ihan hulluu, että nyt alkaa vika vuosi peruskoulussa :-D Tuntuu, että oon vielä ihan kesäfiiliksissä ja opiskelu häämöttää jossain hirrrrmuisen kaukana... mutta en tiiä. Ehkä tää tästä helpottuu tän ekan viikon aikana.

Kuvista sen verran, että tommosella asulla mä siis eilen kipaisin hakemassa koululta lukkarin. Esittelen noita matkavaatteita vielä tällä viikolla, mutta sanotaan nyt että toi paita on mun uusi lemppari. Ihan törkeen ihana.

Mutta hei, nyt täytyy juosta. Tai oikeestaan pyöräillä. Moikkamoi.

4 kommenttia

  1. Vitsi miten suloinen toppi:-) hei tsemppiä kouluun, mulla on vielä muutama viikko lomaa onneksi :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi mäkin rakastan sitä! ♥ Ja kiitti paljon, nauti vielä vikoista lomaviikoista täysillä!

      Poista
  2. Ihanan kesäinen asu! Toppi on tosi kiva :)

    VastaaPoista

Piristä mun päivää :-)