8.8.2012

DIY-TOPPEJA

Oon nyt ihan hullaantunut kaikkiin tuunattuihin juttuihin muiden blogeissa, joten päätin väsätä jotain DIY-vaatteita itsekin. Uhreiksi valitsin sellaisia toppeja, joita en kauhean usein käytä - ihan vaan sen takia ettei tulisi mitään isompaa mokaa lempparipaitaan... ja tässä lopputulos!




Topit: DIY (= do it yourself)

Ja voe vitsi mä oon ylpeä ittestäni! Musta noista tuli aika kivoja ja lisäksi tuunaus oli törkeen helppoa ja hauskaa.


Ensimmäinen paljettitoppi on alunperin ostettu monta vuotta sitten Turusta, mutta kaupan nimeä en muista. Paidassa kuitenkin lukee Ichi, joten jos se sanoo jollekin jotain niin hyvä juttu :-D Tuunauksesta sen verran, että leikkasin siihen hippimäiset hapsut ja selkään pari viiltoa koristeeksi.
Toinen toppi, ostettu Gina Tricotista, on leikelty lähes samalla tavalla (mä rakastuin noihin hapsuihin ♥), mutta lisäksi leikkasin eteen vielä tommoisen hauskan reikäkuvion. Se ei valitettavasti tosta kuvasta niin hyvin erotu, mutta hauska yksityiskohta sekin :)
Kolmanteen toppiin en tehnyt etupuolelle mitään: leikkasin vain taakse paljon viiltoja ja kiepautin ne hauskasti toisiinsa. Toppi on alunperin ostettu H&M:stä.


Mitäs tykkäätte? Miten te ootte tuunailleet vaatteitanne? Haluun tietää! Jos vaikka saisin jotain ispistä niistä... :)

4 kommenttia

Piristä mun päivää :-)