12.8.2012

GOODBYE, SUMMER

Jos multa kysyy, mitä kaikkea oon tehnyt kesälomalla, niin aluksi mun pää lyö ihan tyhjää. Sitten alkaa jotain kuvia tulla mieleen ja suusta tulee heti ekana New York. Sitten Toronto. Sitten ripari. Sitten mökki. Kohta ei kuulukkaan kuin kauhee höpinä kaikista pikkuisista ja suurista jutuista, mitä mun kesälomalla on tapahtunut. Eikä se höpinä ota loppuakseen! :-D

Tää kesäloma on siis nyt ihan loppusenteillä. Toivottavasti teillä on ollut ihan mahtava kesä tänä vuonna, sillä mulla sellainen on ainakin ollut.

Simple Plan - Summer Paradise ft. Sean Paul

4 kommenttia

  1. sulla on ihana blogi ja oot tosi kaunis! käy tsekkaa myös mun blogi ja liity ehkä lukijaks jos kiinnostaa :)

    http://oili-mylifemyworld.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, ihana kommentti :) Joo käyn!

      Poista
  2. taas kerran sul on kyl nii ihana blogi ! :)) Muute mikä kamera sul on? ja missä sä muokkaat sun kuvat? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitti! Kuvailen sellasella Sonyn digikameralla, ihan perus siis. Kuvat muokkaan picmonkey.comilla :)

      Poista

Piristä mun päivää :-)