3.8.2012

HÖPINÄÄ



Ää, hei muakin harmittaa kun tää kesäloma on aina välillä ollut blogin suhteen tällaista menoa sinnetänne. Mutta mun periaate on sellanen että jos mä oon lomalla, niin tää blogikin on. Ja yleensä aina poissaolon syynä on jokin tosi kiva asia, josta saatte tosi kivoja postauksia jälkeenpäin :) Eli ehkä se onkin ihan hyvä juttu, että mä käväisen jossain muualla aina välillä.

Tulin siis äskettäin mökiltä ja nyt lupaan, että normaali rytmi alkaa nytjustheti eli toisin sanoen niitä supermielenkiintoisia postauksia tulee vähempi. Haluaisin myös panostaa tähän blogiin hieman enemmän, joten jos keksitte jotain parannusehdotuksia niin antaa tulla vaan! :) Otan niitä enemmän kuin mielelläni vastaan - uskokaa mua, haluun kuulla kaikki!

Kivaa viimeistä kesälomaviikkoa, murmelit! :D

2 kommenttia

  1. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hupsista, poistin vahingossa sun kommentin :D Mutta kiitos hirmuisesti, ihana kuulla että tykkäät :)

      (jos et muista, mitä kirjoitit, niin kehuit mun banneria ja blogia)

      Poista

Piristä mun päivää :-)