24.8.2012

JÄNSKÄTTÄÄ

Näytän nyt ekana kesäasun viime viikolta, kun ilmat olivat vielä lämpimiä ja aurinkoisia. Miten oikeesti voi kaivata jo nyt hellepäiviä vaikkei kesä ole vielä ihan pois mennytkään? Ehkä mä vaan oon ihan parantumaton aurinkoholisti... (don't ask :-D)


Toppi: New Yorkista (Smart Set)
Sortsit: New Yorkista (Ralph Lauren)

Kengät: Andiamo

Haha, ton vikan kuvan on tarkoitus demostroida mun korallinpunaisia kynsiä! :-D Mä en nimittäin ikinä, niinku oikeesti ikinäikinä, lakkaa mun kynsiä värillisiksi. En tiiä syytä, sillä tosi kivathan tollaset on :)

Ja niin, otsikosta jo huomasittekin että joku jänskättää. Huominen konffis ja rippijuhlat nimittäin. Mulla on aikaisin aamulla kampaaja, sieltä kuvauksiin, sitten kirkolle ja sitten kotiin juhliin. Mun koko päivä on siis yksinkertaisesti ihan täynnä. Saa nähä saanko paljoakaan levähdysaikaa... hyvä jos ees elossa pysyttäis.

Ja joo, lupaan ottaa muutamia kuvia mun asusta, mutten sitä en voi luvata onko ne kauheen onnistuneita. Ehkä ne tärähtää kun mun pitää mennä paikasta toiseen koko ajan :-D Huhhuh, sanokaa mulle ny jotain helpottavia sanoja etten pureksi stressipäissäni näitä mun pitkiä kynsiä ihan hajalle! :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristä mun päivää :-)