22.8.2012

KORUHARAKKA

Hupsistakeikkaa, miten pitkään mun on pitänyt julkaista tää postaus. On vaan ollut niin paljon muuta juttua... no, tilattiin heinäkuussa Koruharakasta koruja ja aattelin nyt vihdoin esitellä ne täällä. En ollut ennen kuullut tällaisesta kaupasta, mutta se on aivan mahtava.



Ruusu, kastelukannu ja helmet. Kahta ekaa oonkin jo käyttänyt jonkin verran, toi vika on tarkoitettu lähinnä vaan juhliin. New Yorkissa jopa eräs paikallinen kehui mun ihanaa kastelukannukorua! :)

Oi mä tyksin kyllä kovasti, kun nää on tämmösiä kivan erilaisia. Entäs te? :)

4 kommenttia

  1. älyttömän ihana toi kastelukannu! :)

    http://verajaudance.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Hei,

    Kiitos mukavasta kirjoituksestasi. Olen tekemässä opinnäytetyötäni Koruharakkaan liittyen ja tarvitsisin pikaisesti rasiakuvaa. Voisinko käyttää työssäni tuota ylimmäistä kuvaa?

    Ystävällisin terveisin,
    Minna Ristolainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Minna!

      Joo, kunhan vaan kerrot sitten mistä kuva on otettu :) Käy siis oikein hyvin ja kiva vaan, jos voin olla avuksi!

      Poista

Piristä mun päivää :-)