10.8.2012

MÖKKIKUVIA

Tässä hieman kuvia mökkiviikolta, jolta palattiin kotiin viime viikonloppuna. Vaikka mökillä yleensä vain pelaan tennistä, luen, syön, pyöräilen, uin ja yksinkertaisesti vain olen, niin kyllä niitä kuvia tuli jonkin verran napsittua. Nää on just sellaisia suloisia mökkikuvia, joita vaan jaksaa kattella kuinka pitkään tahansa. Tai ainakin mulle tulee näistä iloinen ja rento fiilis :)


Mikä kuva on teiän lemppari? :)

Ja hei ainiin, oon ihan unohtanut mun matkaostokset! Miksei kukaan ole muistuttanut mua? :-D No, lupaan esitellä ne ensi viikolla jossakin postauksessa. Vai onko joku siellä niin vastaan ettei missään nimessä halua nähdä niitä? ;)

8 kommenttia

  1. Mä haluan nähä ostoksia! :D Vika kuva on mun lemppari, se on tosi hieno mut nii noi kaikki muutkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ensi viikolla laitan postauksen niistä :) Oi kiitti!

      Poista
  2. Haluun nähä ostoksia :) ja kivoin on toi laiturikuva!

    Mikä kamera sulla on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lupaan näyttää niitä ensi viikolla :) Heh, kiitti!

      Kuvailen ihan Sonyn digikameralla, jossa on 14.1 megapikseliä.

      Poista
  3. Mun mielestä seitsemäs kuva on hienoin, koska tykkään ihan yksinkertasista maisemakuvista :)

    VastaaPoista

Piristä mun päivää :-)