18.8.2012

NYC-OSTOKSET

Jeii, vihdoin mä pääsen esittelemään teille mun matkaostokset NYC:stä ja Torontosta. Aattelin, ettei mun tarvitse kertoa niistä mitään ostotarinoita tai yksityiskohtaisia kuvauksia ulkonäöstä, kun te näette ne noin hyvin noista kuvistakin. Jos jotain kysymyksiä kuitenkin tulee, tiiätte mitä tehdä ;)

Voe että mä tykkään näistä. Täydellisiä kaikki! ♥



Harmaa college, jossa selässä pitsiä: Garage
Ruskeansävyinen neule: Aritzia
Sininen kukkatoppi: Smart Set
Punainen kaulustoppi: Forever 21
I♥NY-paita: ostettu lentokentältä
Puuterinvärinen kukkapaita: Forever 21
Valkoiset sortsit: Ralph Lauren
Kolme ensimmäistä vyötä: Forever 21
Viimeinen lila vyö: Old Navy

8 kommenttia

  1. Hei olit aikoinaan kommentoinu mun blogiin pariinkiin otteeseen ja kysellyt hieman tuosta ulkoasustani, miten oon saanut sen tuollaiseksi. Oon todella pahoillani et vastaaminen on kestänyt näin kauan, mutta asiaan siis. En oo ite tehnyt tuota ulkoasua vaan sen on ns. tilaustyönä tehty eli ei mikään valmis malli vaan ihan vartavasten miulle luotu. Valitettavasti en siis osaa sanoo yhtään miten ylätunniste on saatu noin ylös jne... Mutta kiitos kuitenkin, kun kommentoit ja pakko sanoo että aivan ihania vaatteita oot löytänyt! :> ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei ei haittaa yhtään, olin jo unohtanut koko asian :-D Kiitos kuitenkin kun vastasit, sun blogin ulkoasu on vaan ihan mahtava. Ja blogi tietty kans.
      Mistä sä olet sen 'tilannut'?

      Voi kiitos :)

      Poista
  2. Ihania, varsinkin tuo college-paita, jonka selkäosa on pitsiä! ♥

    milloinsaaollaonnellinen.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Äää mulle tuli kauhee hinku takas nykiin shoppailemaan! :D

    VastaaPoista
  4. tosi kivoii nää kaikki!!:-)

    VastaaPoista

Piristä mun päivää :-)