28.8.2012

RIPPIJUHLAKENGÄT

Joku tarkkasilmäinen varmaan huomasi mun lilat kymmensenttiset korkkarit viime postauksessa. Ostopaikkana näille upeille koroille toimi siis niinkin upea kaupunki kuin NYC! Ja hei ei se pelkkä kaupunki niistä ihania tehnyt, älkää semmosta luulko :-D Tai okei, oli sekin siinä osasyyllinen, mutta toi herkullinen luumu oli ihan täydellinen tehosteväri mun luonnonvalkoisen pitsimekon kaveriksi! Lilat korkkarit, lila vyö ja lila hiuskukka päähän niin jopas sitä ollaan niin sävysävyyn! :-D




Korkkarit: New Yorkista (Bloomingdale's-tavaratalosta)

Oon kyllä ihan rakastunut näihin kenkiin. Miten luumunvärinen, violetti, lila, sinipunainen, purppura - miksi sitä ikinä nimitättekään - kolahtaa teihin? :)

4 kommenttia

  1. Mä kanssa tykkään tosta väristä! Piristää kivasti esim. yksiväristä asua. :) Mulla on yhet lilat korkkarit, pitäis vaan käydä vaihtaa niihin korkolaput kun oon käyttäny niitä niin paljon :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä :) Noi oikeestaan sopii minkä kanssa vaan, kun on tommoset simppelit korkkarit.
      Oi kiva, käytä ihmeessä jos ne on vielä hyvät!

      Poista

Piristä mun päivää :-)