26.8.2012

RIPPIJUHLAT

Nyt ne on ohi. Koko päivä oli täyttä härdelliä, mutta silti juhlat olivat täysin onnistuneet ja aivan ihanat. Ja kai sitä kelpaakin kun seurana on mahtavia tyyppejä, ruoka on älyttömän herkullista ja asuna komeilee superihana mekko! ;) ♥


En ehtinyt itse päivän aikana oikein kuvia napsia, mutta tossa jotain pieniä, joita en edes jaksanut muokata houkuttelevamman näköisiksi... :-D Ja jotenkin musta tuntuu, että noi pärstäkuvat aina epäonnistuu kun mä niissä poseeraan :-D Haha, esimerkiksi toi eka kuva on musta ainoa onnistunut näistä... Mutta ei anneta sen pilata tätä juhlafiilistä, jota ei oikeesti voi edes sanoin kuvailla (eikä näköjään kuvillakaan kovin hyvin)! ♥

t. yks ripiltä päässyt tyttö vaan

Arvaako kukaan oliko toi kakku tosi hyvää vai tosi hyvää?

8 kommenttia

  1. aivan ihana tuo mekko! :)

    http://verajaudance.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Hei oli ihan mahtavat juhlat! :)
    Ja sä oot kyllä tosi kaunis noissa kuvissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi tosi ihana kuulla, kiva että tykkäsitte :)
      Voi vitsi, kiitos Venla! ♥

      Poista
  3. Onnee ! (: Toi mekko on kyl aivan ihana ja sä oot tosi kaunis! Vähä hassuu aatella et mäki oisin oikeesti menny vast tänä vuon ripille :D

    Nii ja muute näin tiejä riparist kuvan facesta ja mä tunnen/tiiän kaikki ne sun isoset :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hirmuisesti :) Haha, niinpä!
      Ja hei vähän kiva :-D

      Poista
  4. oon vähän hämmentyny... mäki menin tänä vuon ripille ja olin 100% varma et sä oot käyny jo ainaki pari vuot sitte! oon aina luullu et oot jotaki 17 vuotias ny? :D vähintää 17 siis! huh. mikä ylläri....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, otan ton ehdottomasti kohteliaisuutena! ♥
      Vautsi. Nyt sä sait kyllä mut hämmentymään, vaikka on kyllä moni muukin sanonut tota samaa jo aiemmin :-D

      Poista

Piristä mun päivää :-)