24.9.2012

ASOS & ZALANDO

Jeejeejee, Asos- ja Zalando-tilaukset tulivat!!


Valkoisen pörröneuleen löydät täältä.
Takaa pitkän neuletopin löydät täältä.
Beigen karvaliivin löydät täältä.

Mustan pitsihameen löydät täältä.
Burgundyn villapaidan löydät täältä.
Valkoisen paljettineuleen löydät täältä.
Burgundyt nahkasortsit löydät täältä.

Noista Asokselta tilatuista vaatteista mä kerroin teille jo aiemmin, mutta noi Zalando-tilaukset (karvaliivi ja paljettineule) olivat mullekin ihan yllätyksiä! Äiti nimittäin tilasi ne mulle joku päivä ihan itte ilman mun pyyntöä. Tai olinhan mä tietenkin joskus jostain lehdestä todennut, että karvaliivi ja paljettijutut olis kivoja, mutta silti... voiko siis oikeesti olla mahdollista että mä tykkään noista kaikista ihan hirmuisesti? ♥
Kaiken lisäksi myös noi Asoksen vaatteet oli kaikki ihan sopivia mulle! Haha, ei mulla tämmöstä tuuria voi olla :D

Voi että mä tykkään näistä kaikista. Nyt ei enempää syksyvaatteita tarvita, näillä pärjää paremmin kuin hyvin! :)

8 kommenttia

  1. Ihana blogi !! Oli pakko liittyä lukijaks :)
    Ja sul on hienoi vaatteit, tykkään paljon!

    http://mustremember-yolo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. ihania vaatteita, varsinki toi karvaliivi<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi niin on, mulla oli itse asiassa se tänään jo päällä :)

      Poista
  3. varsinkin toi hame ja burgundy-harmaa neule on ihania! (: muutenkin tosi kivoja vaatteita, en jaksa oottaa että näkee ne sun päällä täällä blogin puolella! :)

    http://addicted-elizabeth.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. I know! ♥ Haha, ootan sitä itsekin! :)

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Kiitti paljon, rakastan sitä itekin! :)

      Poista

Piristä mun päivää :-)